בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מסיבת ל"ג בעומר בהצלה ירקון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/5/2004 01:28 לינק ישיר 
מסיבת ל"ג בעומר בהצלה ירקון

עשרות רבות של מתנדבי הצלה באיזור ירקון חגגו היום אחה"צ את ל"ג בעומר בפארק החדש בסירקין בפתח תקוה.

המתנדבים שהגיעו מכל האיזור [ פתח תקוה,אלעד,ראש העין,רמת השרון,שוהם,בני ברק] הפגינו ערב של גיבוש ואחדות בין כל מתנדבי הצלה ומד"א כאשר את האירוע כיבדו בנוכחותם הרב דוד גרינוולד יו"ר הצלה הארצי,מר גיל מוסקוביץ מנהל איזור ירקון במד"א,מר איתמר אברמוביץ רכז המתנדבים האיזורי,חברי הנהלת סניפי מד"א בפ"ת ובאלעד,וכמובן מנהלי סניפי הצלה,ר' אושי שלומוביץ ור' דוד סנדרס מב"ב, ר' אבישי באגד ור' יוסי הורברג מפ"ת, ר' משה סעדון ור' אלון מני מאלעד ,וכמובן יו"ר הצלה ירקון ר' בני מיצמכר שארגן את כל הערב הנפלא ביחד עם ראשי הסניפים.

את הערב פתח ר' אבישי באגד במילות ברכה למתנדבים ובדברי תורה מעניני דיומא ואח"כ התישבו המתנדבים סביב שולחנות ערוכים כיד המלך לארוחת "על האש" משובחת בניצוחו של המתנדב המסור יקי מאיר שלא עזב את המנגל כל הערב.

לילדי המתנדבים נערכה הפעלה מענינת בבלונים ע"י זוג אומנים מאלעד ולאחריה בירך הר' בני מיצמכר את המשתתפים הרבים, סקר בקצרה את פעולות הארגון העכשויות והעתידיות והודה לכל מי שטרח והיטה שכם על מנת שהערב הזה יצא אל הפועל כמו שחברי הצלה יודעים לעשות.

המופע המרכזי היה של משמח הלבבות ר' יהודה שוקרון שגרם לכולם לבכות מרוב צחוק גדולים וקטנים כאחד, ואז נשא דברים בקצרה{רצה לקצר ויצא לו ארוך...} הר' דוקי גרינוולד ששמח לראות את איחוד השורות בין כל חברי הצלה ללא הבדל בין חרדיים למזרחיסטים אשכנזים וספרדים כולם כאיש אחד בלב אחד עושים עבודת קודש יקרה ויומיומית בקריאות מצילות חיים.
"אנחנו חיילים של מגן דוד אדום ופועלים תחת המקצועיות וההכונה שלהם" אמר הרב גרינוולד,"שיתוף הפעולה הינו חלק בלתי נפרד מדרך העשייה וכך אנחנו מצליחים להציל חיים עוד ועוד ולקדש שם שמיים ברבים".
בסיום דבריו הבטיח הרב גרינוולד להמשיך ולעזור לארגון הצלה באיזור ירקון בכל הצרכים המתבקשים מקטן ועד גדול, ציודים,אופנועים,הכשרת מתנדבים וכו' וכן הודה לכל המארגנים ובראשם מנהלי הצלה בפ"ת ובאלעד וליו"ר הצלה ירקון הר' בני מיצמכר על כל הכנת הערב היפה והמכובד.

ברוב עם הדרת מלך נערכה תפילת ערבית כאשר לפני העמוד עבר הרב גרינוולד , ולאחריה נשא דברים קצרים ונרגשים מנהל האיזור במד"א מר גיל מוסקוביץ שציין לשבח את חברי הצלה על נכונותם לעשות ולעזור ככל שידרש ,ואת שיתוף הפעולה המתהדק בין מד"א והצלה באיזור ומאז שנכנס לתפקיד אכן פעל מנהל האיזור בראש ובראשונה לרווחת ולטובת המתנדבים, ובפרט שעכשיו ידידו הטוב הרב דוקי נכנס לאיזור שיתוף הפעולה והידוק העשייה יילך ויגבר.

בסיום הערב התפזרו המתנדבים לבתיהם בהרגשה של איחוד השורות וקירוב הלבבות, כאשר במקום נשארו{ כרגיל}המתנדבים המסורים עזריאל גרוס ויאיר הירש לנקות ולסדר את מקום הארוע.

תודתינו לרב גרינוולד שטרח להגיע ולכבדינו בנוכחותו ואף לממן את כל הערב הנפלא הזה וכן לכל מי שעשה וטרח להצלחת הערב כל אחד לפי כוחו ויכולתו ושנתראה רק בכאלה אירועים.
תמונות בקרוב מהמתנדב המסור וידבסקי שהנציח את הרגעים היפים במצלמתו.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-10/5/2004 21:47 לינק ישיר 

עזריאל ניקה או נתן הוראות?

נא לדייק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מסיבת ל"ג בעומר בהצלה ירקון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext