בית פורומים הצלה ומדא ישראל

עזרה בנושא טסטים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/5/2004 13:55 לינק ישיר 
עזרה בנושא טסטים

יש למישהו מושג איך אפשר לקדם עם הנהלת מד"א את נושא הטסטים על אמבולנסים.
ישנם מספר קורסי נהגי אמבולנס שסיימו כבר לפני הרבה חודשים את הקורס בהצלחה כולל כל המבחנים העיוניים והמעשיים ורק נשאר הטסט שמשום מה מתעכב יותר מדי.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2004 02:12 לינק ישיר 

גחזי
מאיזה איזור אתה?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-11/5/2004 01:03 לינק ישיר 


ומי שקרוב לצלחת, אוכל הכי הרבה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2004 22:45 לינק ישיר 

אני לא יודע למה,
אבל לדעתי אין מה לעשות חוץ מאשר לנדנד לאחראים על כך, ישנו כלל,
מי שסובלני במקום הלא נכון, סובל,
אז גם כאן אם לא תלחץ ותנדנד אף אחד לא יזכור אותך, מקוה שטעיתי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2004 19:40 לינק ישיר 

הצלה ירושלים, לידעתך יש למד"א עו טסטר, ושמו יוני קלמנטובסקי.

לדעתי בנושא הטסטרים במד"א מתנהגים כמו חבורת מאפיונרים, כי בסה"כ יש שניים או שלושה טסטרים בכל הארץ, וכל זאת כדי לא להכניס עוד אנשים לעבודה.
והרי מה איכפת להם, לאן הם ממהרים?! שהמתנדבים ימתינו, מוציאים להם את המיץ ואת החשק להתנדב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2004 16:27 לינק ישיר 

עקב זה שבצלאל אברהם הטסטר הראשי של מד"א מושבת עקב חופשת מחלה והטסטר היחיד במד"א חוץ ממנו הוא חברינו גבי אלחיאני אז יש עומס אין מה לעשות חוץ מלהתאזר בסבלנות להתפלל וללחוץ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2004 14:03 לינק ישיר 


שאלת את שאלת מיליון הדולר!

הלוואי וימצא לה מענה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > עזרה בנושא טסטים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext