לפני שנתיים בערך, היה איזשהו פרוייקט בשיתוף עם זק"א/מד"א (אם אני לא טועה, אשמח לתיקונים). זה היה קורס חד פעמי בן 4 שעות, ועשו אותו במספר שכונות חרדיות בירושלים בתאריכים שונים. אני השתתפתי אז בקורס שהיה באיזור גבעת שאול והיו שם בערך 20 נשים חרדיות. הגיעו שתי מדריכות ממד"א ולימדו את נושא "נאמן החייאה", תוך כדי התמקדות בנושא החייאת ילדים ותינוקות. כמו כן, המדריכות הביאו איתן בובות תירגול, וניתנה הזדמנות תירגול למי שרצתה.
הפרוייקט הזה היה רעיון מבורך, והלוואי שיהיו עוד!
|
|