כל מה שתרצו לומר על הפורום המדהים שלנו שקיים כמעט שנה ומעודכן יום יום.
זה המקום!!
קדימה חבר'ה בואו נשמע את דעתכם!!
לידיעתכם!
לאשכול זה יהיו השלכות ממשיות על המשכיותו של הפורום, ע"פ ההצעות ועל פי ההמלצות שלכם נמשיך/ נפסיק לנהל את הפורום.
ע"פ המלצתכם נשקול העתקה למקומות אחרים וכדומה/
נשמח לקבל תגובה מכל גולש!!
תשתדלו, לפחות פעם אחת בשנה!...
לתת לנו את הדעה/העצה/ ההמלצה שלכם לפורום היקר ולעתידו!
תודה.
הצלה ירושלים.
ואולי כאן המקום להזכיר כי לפורום אין כל קשר להנהלת הארגון והוא אינו מטעמו, זהו פורום ידידים ומתנדבים בלבד.
נשמח לקבל את תגובתיכם!!!
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/05/2004 18:10:47
נשלח ב-20/5/2004 00:15
אני רוצה לאחל צרור ברכות למנהלי הפורום.. וזה למרות שחסמו אותי כמה פעמים בעבר אבל זה בסדר אחלה מנהלים יש פה,חבר'ה טובים.
אני תקפתי בעבר את ארגון זק"א שלדעתי עשה טעויות רבות וחילל את שם המתנדבים ואת שם הארגון הקדוש ע"י צעדים מטופשים של מנהליו, ואני מצאתי לנכון להתקיף אותם גם פה מלבד הפורומים שלהם אולם מנהלי הפורום "הצלה ירושלים" הסבירו לי שכאן זה פשוט לא המקום,מחקו את האשכולות וחסמו אותי מספר פעמים.
אני מאמין שהפורום הזה הוא הגאווה של הארגון הזה שכאן לא מכניסים את הבלגן והריב , ורק מביאים את היופי שבהתנדבות ואת העצמה של המתנדבים.
אני גאה להכנס לכאן למרות שלאחרונה הפסקתי לכתוב מטעמי פרנסה ועבודה אבל אני כאן וליבי איתכם.
תמשיכו ועלו מעלה מעלה.
נשלח ב-16/5/2004 19:24
ברכות לפורום המיוחד.
פורום מעולה שנותן קצת אור על מקצת מהפעילות של האנשים היקרים שמקריבים מעצמם ומשפחתם 24 שעות ביממה.
מנהלי הפורום עובדים קשה (מניסיון) לא להגרר לפרובוקציות למינהם שניסו ומנסים לעשות אנשים טובים.
נזהרים ונשמרים להביא ידיעות אמיתיות וכנות בלבד ולא לתת כניסה ליחצנות זולה או סתם אאוטינג.
אחרי שנה של הצלחה לפורום (אם צורם אומר הוא יודע...)
חסר פה עוד אנשים שיכנסו ויכתבו, ולכן על כל החברים הנהנים מפורום זה חובה עליהם לפרסם את הפורום ולהביא כמה שיותר אנשים שיכנסו ויגיבו ויכניסו עוד רוח חיה לפורום.