שוב ושוב ושוב אני אביא לכם את הסיפורים הקטנים שאף אחד לא שומע עליהם. לפני חמש דקות לערך התקבלה קריאה על רחוב קדיש לוז ירידה במצב הכרה וכו' וכו'.. שבעה כוננים בדקה וחצי היו במקום!! שבעה!! אני עזבתי כי לא היה צורך להפחיד את המשפחה או להלחיץ את השכונה אבל רק שתדעו . סתם עוד מקרה שהיה היום...
חבל"ז!!!! אין כמו הצוות של בית וגן !! כמובן בניהולו ובפיקודו של -ישראל גליק ,הגדול מכולם!!!!!!
הוא התכוון שבעה כוננים הגיעו למקום לא ח"ו "שבעה"... מהאזנה למירס היה מדובר באירוע מוחי קל בלבד.
לא הבנתי. הגיעו כוננים והודיעו על ,שבעה' רח"ל??? להבא נא להודיע על ז' טובי העיר.