בית פורומים הצלה ומדא ישראל

האחרונים שרוצים להצטרף להשתלמות הכוננים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2004 15:57 לינק ישיר 
האחרונים שרוצים להצטרף להשתלמות הכוננים

מתבקשים להתקשר למשרד בחצי השעה הקרובה בכדי להירשם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2004 00:19 לינק ישיר 

מד"א מאוד מתחשב בסיירת שלו "הצלה" ולכן גם ארגנו את ההשתלמות הזאת הראשונה שהיא נפרדת וגלאט .
יש בעיה לעשות בבין הזמנים המחירים של בתי המלון כפולים אם לא יותר .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2004 20:38 לינק ישיר 

אני יודע שאתם לא קובעים את הדברים האלו , אך לדעתי זה לא בחכמה בכלל שמארגנים את ההשתלמויות החשובות האלו ,בזמנים האלו !! ובמקום הזה !!

הרי מרבית הכוננים הם ב"ה אנשים עובדים ועסוקים ,ואינם יכולים להתפנות ליומיים שלמים ,בשביל ההשתלמויות האלו ,(חשובים ככל שיהיו !!!)

הרי אם יעשו את זה פעם אחת בימי בין הזמנים ,אין ספק שיבואו רבים מאוד שמעונינים להשתתף בזה ,אך אינם יכולים מחמת הלימודים בכולל ,או שמלמדים בת"ת ובישיבות !!

ולדעתי במקום לעשות 4 פעמים ,באותה תקופה , וההענות תהיה חלשה במקצת ,תעשו פעם אחת בתקופת בין הזמנים ,ותראו את ההענות הגדולה לכך !!


או לחילופין לעשות את זה באזור ירושלים , ולרכז את ההשתלמות בשעות אחה"צ והערב ,וגם כך זה יאפשר להרבה חברים להשתתף בהשתלמות החשובה הזו !!!!!


אולי מתפקידו של הצלה ,לדאוג להרבה מהחברים שלו ,שזו בעיה גדולה בשבילם !!ולסדר את זה עם האחראים לכך במד"א.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > האחרונים שרוצים להצטרף להשתלמות הכוננים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext