התיקייה האבודה - בקשת עזרה
אתמול עבדתי בוקר על אמבולנס 62, ובבית גיליתי שאיבדתי את התיק של הטפסים.
מדובר בתיק המתכת המוכר והנוח, והיו בו טפסים החשובים לי.
התיק לא נמצא בניידת, ולכן אני חושב שהוא נשאר במקרה האחרון שהיה לי אתמול בהדסה עין כרם.
מי שמגיע לשם ויכול לבדוק-אודה לו מאוד. (אני לא גר בי-ם)
(שמי רשום על הקפיץ שמחזיק את הטפסים)
תודה,
אביעד הרץ.
|
|