אוליי יש לכם רעיון לשבת הצלה במלון
הדרישות לא מדיי רחוק מהמרכז
לפחות 500 חד'
לא מדיי גבוהה
חדר אוכל לאלף איש
בית כנסת ל500 איש
לי יש רעיון מה אתם חושבים?
נשלח ב-16/5/2004 11:31
זה יהיה מעניין מאוד אבל לפי דעתי חייבים גם להביא את נשיא הצלה הרב משה הלברשטאם
נשלח ב-16/5/2004 00:47
זה יהיה מדהים לראות חבר'ה מדהימים כמו ר' משה עברון ומתנדביו נחי קליין ותמנדביו בני מיצמכר ומתנדביו חסידי ברסלב, חסידי סלונים , גור, דתיים לאומיים וחסידי חב"ד מהכפר עם קבוצות מירושלים רחובות בית שמש ביתר עילית וכמובן הליטאים של פישר מקריית ספר כולם כולם בשבת אחדות אחת גדולה ובעז"ה נקווה לראות גם את הקבוצה המדהימה מבני ברק איתנו .
שבת אחים גם יחד...
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 16/05/2004 0:49:16
נשלח ב-16/5/2004 00:27
והשנה בסימן האיחוד הגדול של "הצלה ארצי" "הצלה ישראל"!!
נשלח ב-15/5/2004 23:26
לחברים המודאגים :
שבת "הצלה" השנתית ,שמתקיימת כל שנה בחודשי הקיץ , נדחתה השנה לחודש אלול , וזאת עקב תפוסה מלאה של הבתי מלון הרלונטים והמתאימים לארגון שבת כזו !!!
תתאזרו בסבלנות , בסוף זה יגיע ,ובגדול !!!!!!!!!!!!!!!
נשלח ב-14/5/2004 15:20
לפי השעה שההודעה נשלחה כנראה שזה חלום.
נשלח ב-14/5/2004 10:53
חלום! אתם מציתים לנו את הדמיון!
האם אתם שואלים ברצינות???