בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מה דעדתכם? שבת "הצלה" באוניה? או אוליי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/5/2004 00:39 לינק ישיר 
מה דעדתכם? שבת "הצלה" באוניה? או אוליי
מצורף קובץ

אוליי יש לכם רעיון לשבת הצלה במלון
הדרישות לא מדיי רחוק מהמרכז
לפחות 500 חד'
לא מדיי גבוהה
חדר אוכל לאלף איש
בית כנסת ל500 איש
לי יש רעיון מה אתם חושבים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2004 00:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הבית כנסת למעלה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2004 00:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

החדר אוכל כבר ערוך לשבת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2004 08:43 לינק ישיר 

רק להתקין שם תיבת החיאה והכל מסודר..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-14/5/2004 10:53 לינק ישיר 

חלום! אתם מציתים לנו את הדמיון!
האם אתם שואלים ברצינות???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2004 15:20 לינק ישיר 

לפי השעה שההודעה נשלחה כנראה שזה חלום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2004 23:26 לינק ישיר 

לחברים המודאגים :

שבת "הצלה" השנתית ,שמתקיימת כל שנה בחודשי הקיץ , נדחתה השנה לחודש אלול , וזאת עקב תפוסה מלאה של הבתי מלון הרלונטים והמתאימים לארגון שבת כזו !!!

תתאזרו בסבלנות , בסוף זה יגיע ,ובגדול !!!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 00:27 לינק ישיר 

והשנה בסימן האיחוד הגדול של "הצלה ארצי" "הצלה ישראל"!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 00:47 לינק ישיר 

זה יהיה מדהים לראות חבר'ה מדהימים כמו ר' משה עברון ומתנדביו נחי קליין ותמנדביו בני מיצמכר ומתנדביו חסידי ברסלב, חסידי סלונים , גור, דתיים לאומיים וחסידי חב"ד מהכפר עם קבוצות מירושלים רחובות בית שמש ביתר עילית וכמובן הליטאים של פישר מקריית ספר כולם כולם בשבת אחדות אחת גדולה ובעז"ה נקווה לראות גם את הקבוצה המדהימה מבני ברק איתנו .

שבת אחים גם יחד...


תוקן על ידי - הצלה_מדא - 16/05/2004 0:49:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 11:31 לינק ישיר 

זה יהיה מעניין מאוד אבל לפי דעתי חייבים גם להביא את נשיא הצלה הרב משה הלברשטאם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מה דעדתכם? שבת "הצלה" באוניה? או אוליי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext