בערב שבת התקבל דיווח על שריפה ברחוב ברוכים 7 בקרבת משרדי הצלה... הקריאה היתה סמוך לכניסת השבת והחשש היה שנגרם נזק למשרדי הצלה.... ב"ה לאחר בדיקות וסריקות לא נגרם כל נזק למשרדי הצלה או לסביבותיה..
ב"ה !!!!!!!!!!!!!!! ירד לי אבן מהלב !!! כל השבת הייתי בלחץ מזה !!!