בית פורומים הצלה ומדא ישראל

סניפים חדשים ל"הצלה ירושלים " !!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/5/2004 23:46 לינק ישיר 
סניפים חדשים ל"הצלה ירושלים " !!!!!

ביום חמישי שעבר, נחתם הסכם איחוד של "הצלה שרון" שמצטרף לארגון הארצי "הצלה ירושלים" !!!

ההסכם נחתם בין היו"ר של הארגון ר' דוקי גרינוולד שיחי' ,לבין ר' משה עברון שיחי' ,יו"ר סניף השרון.


כמו"כ נחתם הסכם על צירוף סניף "מודיעין עלית" ,(קרית ספר) ,לארגון "הצלה ירושלים" !!


ובכך הולך ומתקדם ,החזון הגדול שמתגשם -איחוד של כל סניפי ארגוני הצלה בישראל !!!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2004 00:27 לינק ישיר 

חובש מדא יקר

ארגון "הצלה ירושלים" מרחיב את שעריו ופותח ארגון גג ארצי לכל המתנדבים החרדים במד"א.

כאשר הארגון הוא ארגון ירושלמי וחולש על עוד סניפים אכן קצת קשה לתת לכל אחד את מבוקשו למרות שידידי, תוכל לשאול את אנשי הצלה רחובות האם קיבלו מירסים לכל החברים החדשים וכן סניפים נוספים מלבד לייפבאק, אופנוע , ציוד וכו' וכו'.

כאשר מוקם בתקופה זו ארגון גג גדול ורציני בעז"ה ההנהלה תוכל לעבוד על כל אזור ואזור ולטפל בכל נושא ונושא כפי שצריך ובעז"ה נעשה ונצליח עם הרבה סייעתא דשמיא והרבה החזקת אצבעות ליו"ר דוקי ולשאר צוות ניהול הארגון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2004 23:53 לינק ישיר 

הצלה שרון אינם זקוקים לכל הציוד על אף שכל תוספת מתקבלת בברכה, ולגבי אופנוע ישנה התנגדות עקרונית להכנסת אופנוע מטעמיים בטיחותיים וכלכליים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2004 23:03 לינק ישיר 

ד ו ק י י י י י י י י י י

העלת לי חיוך ענקקק

אשריך שזכית -

איפה הם הימים הם, שתתגעגע אליהם

מוצש"ק , קיץ , חורף , שרגא , ריזא ז"ל . . .




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2004 15:38 לינק ישיר 

חברים יקרים

השאלה שלי היא מה נותן "הצלה י"ם " לכל אלה שהצטרפו אליו חוץ מהבטחות וחוץ מאופנוע ok אני לא בא לזלזל באופנוע או בליפאק אבל בשטוף ציוד שוטף ומירסים וכו' הם לא נתנו למיטב ידיעתי "כמעט" לכל אלה שהוזכרו כאן כאלה שמצורפים להצלה י"ם וגם אלה שקיבלו הבטחות עדיין לא הצליחו לממש אותם השאלה היא האם זה חכם להתפרס לכל הארץ ובהבטיח הבטחות שלא יוכלו לעמוד בהם או שהנהלת הארגון יש להם תוכנית שאנחנו לא יודעים עליה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2004 04:15 לינק ישיר 

מתוך הודעה לעיתונות

בברכת מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א:
שמחה וקורת רוח בציבור עם איחוד כל ארגוני ה"הצלה" בארץ הקודש תחת קורת גג אחת

בשמחה וקורת רוח רבה התקבלה הידיעה בקרב הציבור על איחוד השורות המלא בין כל ארגוני ה"הצלה" בארה"ק תחת קורת גג אחת של ארגון "הצלה בארץ הקודש" בברכת מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א ובניהולו של יו"ר "הצלה ירושלים" ר' דוד גרינוולד הי"ו.

השאיפה והרצון שהיה בקרב כל מתנדבי ארגוני "הצלה" בארץ לאיחוד השורות התממש, והחזון הפך למציאות בסוף השבוע האחרון, כאשר ההסכמים נחתמים בימים אלו עם אחרוני הסניפים לאיחוד ארגוני "הצלה" בארץ ל"הצלה בארץ הקודש" אחת גדולה ומאוחדת שתמשיך לפעול ולקיים את הפעילות המבורכת והעשייה המרובה בהכוונתם התמידית של גדולי ומאורי ישראל שליט"א ותפעל בכפיפות ובשיתוף פעולה מלא עם "מגן דוד אדום בישראל".

ההצלחה הגדולה שהייתה בסייעתא דשמיא לארגון "הצלה ירושלים" אשר כל דרכיה וכל פעולותיה היו תחת הדרכת מרנן ורבנן שליט"א ובשיתוף פעולה מלא עם "מגן דוד אדום", הוא זה שהביא את כל ארגוני ההצלה לרצות להתאחד תחת הארגון הגדול והמיוחד של "הצלה ירושלים" .

עם חתימה על האיחוד אומר יו"ר "הצלה בארץ הקודש" ר' דוד גרינוולד, שאחדות המתנדבים ואיחוד הסניפים הינם נדבך חשוב ביותר לשיפור הפעילות השוטפת בהצלת חיי אדם בכל מקום בארץ, בעיקר בשל סגנון עבודה אחיד ומסודר בכפיפות לנהלי "מגן דוד אדום בישראל".

האיחוד המרשים של ארגון "הצלה בארץ הקודש" על כל סניפיו בכל הארץ החל מירושלים, דרך השרון, מהגליל ועד הנגב יהפוך את ארגון "הצלה" לארגון המתנדבים החרדי הגדול ביותר בארץ שיהיה מורכב מכ-1000 מתנדבים שומרי תורה ומצוות שכולם חובשים מוסמכים וכוננים ב"מגן דוד אדום בישראל". ארגון "הצלה בארץ הקודש" יחלוש על כל הארץ ויפעיל סניפים בישובים הבאים: ירושלים, בית שמש, הר חומה, ביתר עלית, רמת גן, תל אביב, כפר חב"ד, חדרה, נתניה, זכרון יעקב, חפץ חיים, יסודות, יד בנימין, בית חלקיה, בני ראם, פתח תקוה, ראש העין, אלעד, גבעת שמואל, קרית אונו, רמת השרון, עמנואל, אור יהודה, מגדל העמק, בית שאן, רכסים, חיפה, ערד, נתיבות, אשדוד, אופקים, קרית גת, מודיעין עילית, שוהם, נוף איילון, רמלה רחובות, ראשון לציון, בת ים, טבריה, צפת, מירון, חצור הגלילית, ראש פינה ועוד.

יו"ר "הצלה" הרב גרינוולד אשר מתייעץ עם נשיא הארגון הגר"מ הלברשטאם שליט"א בכל צעד ושעל, קיבל השבוע את הסכמתו וברכתו של הנשיא ושל גדולי הרבנים ופוסקי הדור שליט"א שהודו ושמחו על האיחוד החשוב והמתבקש, ואיחלו לו ברכת הצלחה בתפקיד האחראי הרחב והעול הכספי הכבד שנטל על שכמו.

אנשי עשייה רבים ובתוכם ראשי "מגן דוד אדום בישראל" בירכו גם הם על האיחוד החיוני אשר לטענתם וכברכתם יפעלו יחד כארגון אחד גדול למען רווחת התושבים ולמען הצלת חיי אדם במקצועיות, מהירות ומיומנות בכל מקום ומקום בארץ.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/5/2004 01:27 לינק ישיר 

מה שנכון נכון

על אף שעדיין לא התבצע האיחוד בפועל עם הצלה חדרה והשרון, בכל מקרה האיחוד מתקדם בצעדי ענק, לטובת כולנו אני מקווה, פשוט יש כמה ענינים לסגור לפני חתימת החוזה,

מכאן הקריאה לראשי הצלה,
א) שלא יעלה לכם הדם לראש כמו שקרה לארגון אחר... ושתתנהלו בצורה הנכונה היינו לכבד כל אחד וכו', כולנו מאחוריכם.
ב) כשהכל יהיה סגור אתם חייבים אבל פשוט חייבים לעשות טקס מפואר בלי הרבה בזבזנות ע"מ לכל מתנדבי "הצלה ארץ הקודש", בהצלחה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/5/2004 10:27 לינק ישיר 

מענייןhttp://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=903181



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 19:15 לינק ישיר 

אכן נחתם הסכם סופי עם משה עברון מהצלה שרון.
בהמשך נביא פרטים על מהותו.

כיום כל סניפי הצלה שהיו שיכים בעבר לקבוצה הארצית חתמו עם הצלה ירושלים. חוץ מהצלה בני ברק שגם הם יחתמו בקרוב וכן הצלה חיפה שבדרך....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/5/2004 14:45 לינק ישיר 

מה הם פרטי ההסכם עם "הצלה שרון" יש למישהו מושג ?

והאם באמת נחתם ההסכם סופית ?

ככל הידוע לי עדיין לא סופי לגבי הצלה שרון...







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 00:04 לינק ישיר 

אכן כך מתנדב 31 גנבת לי את הסקופ........




ביום חמישי האחרון נחתם ההסכם עם משה עברון היקר עם פישר מקרית ספר!!



הצלה ירושלים מתקדם בצעדי ענק להיות ארגון ההצלה החרדי גדול ביותר במדינה כמובן בשיתוף פעולה מלא עם מגן דוד אדום בישראל, מנהליו ראשיו,עובדיו ומתנדביו!



כאן מגיע שוב התודה והברכה לדוקי גרינוולד יו"ר הצלה על העבודה הנפלאה שעושה ימים ולילות יחד עם צוות ההיגוי וההנהלה של הצלה למען הגדלת ופיתוח הארגון לכל רחבי הארץ!








דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > סניפים חדשים ל"הצלה ירושלים " !!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext