בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בשורה טובה ! הפצועים "אנוש" חזרו להכרה !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2004 00:05 לינק ישיר 
בשורה טובה ! הפצועים "אנוש" חזרו להכרה !

ב"ה ,לאחר תפילות רבות ,דאגה רבה וחשש גדול .....

אני שמח לבשרכם ,כי שני הרבנים שנפצעו קשה ביותר ,בל"ג בעומר ,בדרכם חזרה ממירון לירושלים ,חזרו להכרה מלאה !!

הרב סוקולובר שליט"א חזר להכרה לפני מס' ימים , ומצבו הולך ומשתפר ,אך כנראה שיזדקק לשיקום ארוך ,עקב פגיעה בריאות ובצלעות .

והרב אגסי שליט"א ,התעורר וחזר להכרה מלאה ביום חמישי בערב , וכנראה הוא יועבר להמשך הטיפול והשיקום ,לירושלים בביה"ח הדסה הר הצופים !!

למרות החשש הגדול ,ב"ה מוחו לא נפגע והוא זיהה את כל מבקריו ,ושוחח איתם (ואפי' דיבר דברי תורה עם אחד ממבקריו ) , אך לדבריו הוא סובל מכאבים עזים בחלקי גופו ,ומתקשה להתאמץ...

ההתרגשות בקרב משפחתם..ידידם...וכל מכריהם ,היא גדולה ועצומה , אך לבקשתם, הציבור מתבקש להמשיך בתפילות לרפואתם השלמה והמלאה בקרוב !!!!!!!!! אמן !!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 00:23 לינק ישיר 

אהה... חסדי ה'!!!


תודה שתבשר רק בשורות טובות!!






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בשורה טובה ! הפצועים "אנוש" חזרו להכרה !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext