מד"א-הצלה באבטחת קבר שמואל הנביא השבוע
בעז"ה השבוע בימים שלישי בלילה רביעי וחמישי יאבטחו מתנדבי מגן דוד אדום בישראל החברים גם ב"הצלה ירושלים" את קבר שמואל הנביא בפרברי העיר ירושלים.
האבטחה תבוצע על פי הנחיה ושיתוף פעולה מלא בין "מגן דוד אדום" ומנהלו המסור והמיוחד באזור ירושלים מר רונן בשארי.
החברים יאבטחו את הקבר לאור העובדה שכבשנים עברו גם השנה יבואו עשרות אלפים לפקוד את קברו של הצדיק ביום היארצייט.
בשנה שעברה באבטחה של מד"א-הצלה טופלו עשרות אנשים שנזקקו לטיפול רפואי והאבטחה הוכיחה את עצמה.
גם השנה מתנדבי מד"א-הצלה ערוכים היטב ויאבטחו את המקום באמבולנסים של מגן דוד אדום ואופנועי מד"א- הצלה ירושלים.
ואיך לא, התמונות יגיעו גם יגיעו....
הלא כן? למען החיים.....
[\-/]
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 16/05/2004 0:22:41
|
|