בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מהשבוע: אמבולנס חדש ל"הצלה ירושלים" במד"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2004 20:26 לינק ישיר 
מהשבוע: אמבולנס חדש ל"הצלה ירושלים" במד"

ביום שלישי הקרוב ,יתקיים טקס חנוכת האמבולנס החדש, שנתרם לארגון "הצלה ירושלים" ,וישמש את המתנדבים במשמרות במד"א !!

הארוע יתקיים בע"ה ברחבת הכותל המערבי ,בשעה 12 בצהרים , בנוכחות הנהלת הצלה ומד"א י-ם ,מתנדבים , התורמים הנכבדים , רבנים, אישי ציבור , וכו'

כאמור ,האמבולנס יתוחזק ע"י מד"א ,וישמש את מתנדבי הצלה ,במשמרות בתחנת מד"א י-ם .


כולכם מוזמנים !!! תנו כבוד למעמד החשוב !!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2004 02:29 לינק ישיר 

יש משהו בגניבה הזאת....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/6/2004 01:00 לינק ישיר 

התגנבה לאוזניי עוד שמועה. שככל הנראה האמבולנס יועובר לטובת צוות "בית וגן" היקרים במקום ה-77.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2004 17:35 לינק ישיר 

אכן האמבולנס הגיע מספרו 76

נמשיך אח"כ......



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/6/2004 15:47 לינק ישיר 

ל....?



מרכא, זה אכן אלי יפה והוא יו"ר וועד הידידים של הצלה , תותח הבנאדם.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2004 14:45 לינק ישיר 

התגנבה לאוזניי שמועה שהשבוע האמבולנס שנתרם לטובת המתנדבים ב"הצלה ירושלים" מגיע.................

תוקן על ידי - dadadog - 04/06/2004 14:48:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2004 14:25 לינק ישיר 

בתמונה האחרונה ליד דוכי עומד המנצח אלי יפה ? אם זה אכן הוא, איך הוא קשור לענין ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/5/2004 14:46 לינק ישיר 

שפנים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/5/2004 11:32 לינק ישיר 

משהו מוכן להסביר יותר מזה?
היכן נעלם האמבולנס הזה והיכן נעלמו המדבקות של 'הצלה ירושלים' ממנו???
משהו לא מריח טוב
אולי חוסר פירגון של מד"א להצלה ירושלים או מה????
ההההההההההההההסססססססססססססססבבבבבבבבבבבבבררררררררררר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/5/2004 09:56 לינק ישיר 

מישהו מוכן להסביר לי מה הקטע של האבולנס הזה? למה צריך אותו בנוסף לתאר"ן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2004 17:56 לינק ישיר 

זה במקרה שמספר האמבולנס הוא "911"? (מספר החרום בארה"ב)..

ומתי ישתמשו בו? לאבטחה כמו במירון למשל? או בפיגועים? לא עלינו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ו...גם הוא הגיע בסוף, שוכי במוביל מיוחד....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לע"נ



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

משה באגד



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מפקד הכותל מר רוני אבישר



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מהשבוע: אמבולנס חדש ל"הצלה ירושלים" במד"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext