| נשלח ב-18/5/2004 14:25 |
|
| |
זוהי תמונה מלפני כשנה, הנט"ן נשרף כתוצאה מקצר חשמלי.
ב"ה ללא נפגעים.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/5/2004 08:27 |
|
| |
האם זה קשור איך שהוא לזק"א ???
זה מזכיר לי את הסיפור על המיניבוס שנשרף וכל הנוסעים ניצלו......
|
|
|
|
| נשלח ב-18/5/2004 02:07 |
|
| |
יש שם סדרה שלמה של תמונות, אבל מה זה, שבצלאל לא ימכור לנו שזה מתאונה, בטח זה מאיזה בלון חמצן שהתפוצץ...
|
|
|
|
| נשלח ב-18/5/2004 01:55 |
|
| |
אם אני לא טועה כל אחד שעושה קורס נהיגה רואה את התמטנה הזאת אצל בצלאל.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|