בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א באמבע און וויליאמסבורג ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2004 04:08 לינק ישיר 
א באמבע און וויליאמסבורג ?

איינער זאגט מיר אז און וויליאמסבורג איז אפגעשפארט וועגן א באמבע



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2004 04:26 לינק ישיר 

עס איז דא א רענצל אויף Hewes Street װאס די פאלצײ טוט אויסטשעקן אויב עס איז א באמבע.

נאר יענע גאס איז אפגעשפארט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2004 05:54 לינק ישיר 

משמועסט אז עס איז געווען א שייטל באקס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2004 05:56 לינק ישיר 

איינער האט אנגעטאן א שפיטצעל מיט א שייטל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2004 06:13 לינק ישיר 

עס איז גיווען אפגישפארט לי פון פען ביז הופער אין היוז פרויען ווייבער קינדער ווער עס איז גיווען אינדרויסען האט גימוזט בלייבען ביז 10:30 נעבעך איין פרוי האט איבערגילאזט א פיצי בעיבי אינדערהיים אין אנדערע האט מען ארויסגעטריבען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א באמבע און וויליאמסבורג ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext