בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה עזה" ב"טבח " שהיה היום ..........

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2004 22:47 לינק ישיר 
"הצלה עזה" ב"טבח " שהיה היום ..........
מצורף קובץ

..

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 19/05/2004 22:51:14



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2004 01:49 לינק ישיר 

מיותר לציין כי ה"טבח" היה במרכאות כפולות ומכופלות.

שהפלשתינים עושים מכל דבר טבח זה כבר מבחיל...


והעולם עוד קונה את זה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה עזה" ב"טבח " שהיה היום ..........
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext