בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חולשה...הקאות...................החייאה!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2004 23:04 לינק ישיר 
חולשה...הקאות...................החייאה!!

אתמול בערב התקבלה קריאה על גברת בת שמונים עם חולשה ... הקאות...אפאתית קצת..

המקרה היה ברחוב הפסגה בבית וגן בעיר.

הכוננים זאב אונגר, יואל פולק, שלמה ריין, מיקי כהן יצאו לקריאה מקרבת מקום.

אחרי כדקה זאב אונגר אומר בקולו העדין "חברים אני בהחייאה, כן החייאה ואני זקוק לעזרה"..

לאחר כדקה כבר ההחייאה היתה בעיצומה כאשר שלושה חברים מבצעים אותה במסירות ומקצועיות.

הפאראמדיק עקיבא פולק ששמע במירס על ההחייאה הכין את צוות הנט"ן לבאות .

לאחר החייאה ארוכה ומאמצים רבים להחיות את הגברת נאלץ רופא הנט"ן לקבוע את מותה .


חברים, כל הכבוד על המסירות וההשקעה המקצועית.




ולקח אפשר גם ללמוד מכאן...


זה קרה בעבר פעמים רבות..

אם חושבים לפעמים בסתר ליבנו מה זה כבר יכול להיות.. חולשה...הקאות....

הכונים יוצאים לכל מקרה לא משנה מהו ותמיד מגישים עזרה ראשונה והצלת חיים, במקרה בלנו לצערנו נקבע המוות אולם בפעמים קודמות , גם בבת וגן הצילו חי אדם פעמים רבות למרות שהביפר דיווח על משהו קטן יחסית.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2004 04:46 לינק ישיר 

If someone can translate this to English. Today there was a call in Hatzalah of Rockland to a Monsey address for a four year old vomiting in a car and not looking right. The units responding asked for paramedics for dehydration. The child went unconscious en route to the hospital. After aggressive treatment the child came back at arrival to the hospital.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2004 15:21 לינק ישיר 



great job




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חולשה...הקאות...................החייאה!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext