חברה עשיתם לי את היום!!!
איזה תמונות איזה השתלמות... חבל על הזמן, אין מילים בפי להודות למארגנים למדריכים לצוות ולאנשים הקטנים והמקסימים שעושים לנו צחוקים וחוויות ובראש הרה"ג זליג שקרע אותי מצחוק עד עכשיו על הקפיצה המפורסמת למותניו של הרב זהבי. מי שלא ראה ניתור שכזה לא ראה שיכור מימיו!!!
זה היה אחד הטישים המוצלחים ביותר עלי אדמות. השלום במייטבו, ואני לא סתם אומר. אפילו החברה הערבים רקדו לצליליי מוזיקה חסידית... לא יאומן!!!
אני כבר מחכה בקוצר נשימה ובראדי קארדיה נוראית להשתלמות הבאה שחייבת אבל חייבת להיות טובה יותר.
וחברה בפעם הבאה לא להשאיר את המצלמות הדגטליות בבית (כמו שאני עשיתי) חיבים לצלם כל רגע ורגע!!!
חולה עליכם (במובן החיובי).
תוקן על ידי - hyasolin - 23/05/2004 19:27:22
|
|