http://rotter.net/forum/scoop/5183.shtml
הצלה גליל היו במקום וטיפלו בפצועים.
...
כל הכבוד לחברה מהגליל ............... אך כמדומני שלאחר איחוד האירגונים בארץ ,מתאים יותר לכתוב , "הצלה ארצי- סניף הגליל" , אולי אני טועה !! תקנו אותי ....