בית פורומים הצלה ומדא ישראל

המחבלים השתמשו באמבולנסים להעברות.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/5/2004 17:33 לינק ישיר 
המחבלים השתמשו באמבולנסים להעברות.

משטרת מעלה אדומים חשפה פרשייה של "הברחת" קצינים בכירים בכוח 17 באמצעות "אמבולנס דמה". כך הותר לפרסום (ג', 25.5.04).

גורם בכיר במשטרת ישראל גילה ל-Nfc, כי בפרשה מעורבים "אישים פלשתינים בכירים ששמם טרם הותר לפרסום". במשטרה פועלים כעת לשים ידם על המסמכים הרלוונטיים, עליהם חתומים אותם אישים.

"מדובר בהכלאה בין שני אמבולנסים - האחד מושבת והשני גנוב", מספר ל-Nfc סגן-ניצב ששי ששון, מפקד תחנת משטרת מעלה אדומים. מבדיקה ראשונית עולה כי האמבולנס המושבת, מסוג GMC, הוצת לפני כשנה בשכונת אל-עזרייה, במזרח ירושלים. האמבולנס השני נגנב כפי הנראה מאזור המרכז.

לדברי סנ"צ ששון, מהודאה אותה מסר החשוד שנעצר בפרשה, "נהג האמבולנס", עולה כי במהלך השנה האחרונה, הסיע החשוד קצינים בכירים בכוח 17 - משמר הנשיאות של ערפאת, משכונת עזרייה ללשכת ערפאת במוקטעה ברמאללה, וכן לנקודות מפגש שונות במזרח ירושלים.

הקצינים התחזו לאנשי צוות רפואי, עם המדים הרלוונטיים, והשתמשו בתעודות מזוייפות הנושאות עליהן סמל מגן דוד, על-מנת לעבור במחסומים. "התעודות אכן נראות אותונטיות", מדגיש ששון.






איך אמר לי פעם חבר על האמבולנסים של הפלשתינים..

זה לא סהר אדום אלא סחר אדום!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > המחבלים השתמשו באמבולנסים להעברות.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext