|
|
| נשלח ב-27/5/2004 18:41 |
|
| |
היה בגלל זה פקק באורך של קילומטרים.
בכל מדינה נורמלית קודם כל פותחים את הכביש ואחרי זה מטפלים ברכב, ובפרט שזה מוצאי החג אנשים היו על הכביש שעות
בושה וחרפה
|
|
|
|
| נשלח ב-27/5/2004 01:14 |
|
| |
אוקי....
ב"ה שזה נגמר ככה.
אין כמוכם אנשי טלז סטון!!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/5/2004 01:06 |
|
| |
הרכב בתמונה הראשונה נפגע מקדימה בתאונה קודמת ללא נפגעים ועמד בשולי הדרך עם משולש אזהרה כאשר הרכב השני נכנס בו והעיף אותו למרכז הכביש
לא ידוע לי על מעורבות אוטובוס
|
|
|
|
| נשלח ב-27/5/2004 00:56 |
|
| |
תודה על התמונות, כמדומני היה אוטובוס מעורב בתאונה
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|