בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מוצאי חג - תאונה בכביש ים-תא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/5/2004 00:46 לינק ישיר 
מוצאי חג - תאונה בכביש ים-תא
מצורף קובץ

בתאונה נפצע אדם אחד במצב קל
טיפלו שני כונני הצלה טלזסטון (סניף ירושלים) וכונן הצלה מאיזור דן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2004 18:41 לינק ישיר 

היה בגלל זה פקק באורך של קילומטרים.

בכל מדינה נורמלית קודם כל פותחים את הכביש ואחרי זה מטפלים ברכב, ובפרט שזה מוצאי החג אנשים היו על הכביש שעות

בושה וחרפה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2004 01:14 לינק ישיר 

אוקי....

ב"ה שזה נגמר ככה.

אין כמוכם אנשי טלז סטון!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2004 01:06 לינק ישיר 

הרכב בתמונה הראשונה נפגע מקדימה בתאונה קודמת ללא נפגעים ועמד בשולי הדרך עם משולש אזהרה כאשר הרכב השני נכנס בו והעיף אותו למרכז הכביש
לא ידוע לי על מעורבות אוטובוס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2004 00:56 לינק ישיר 

תודה על התמונות, כמדומני היה אוטובוס מעורב בתאונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2004 00:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מוצאי חג - תאונה בכביש ים-תא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext