תמונות מתאונה בכביש בגין לפני שעה!!
מצורף קובץשוב התסריט חוזר על עצמו באותה שעה בדיוק כמו לפני כמה חודשים. רכב שנוסע בכביש בגין לכיוון צפון מאבד שליטה ומתדרדר למטה לנתיב השני בגובה של יותר מ - 20 מטר.
למרבה הנס במקום היו שני פצועים קל שטופלו ע"י כונני מד"א - "הצלה"
דודי טברסקי, אלי פולק, שוכי בנדיקט, יוסי רפאלי, בנצי שכטר ויענקי גולדהבר.
הועברו ע"י הנט"ן להדסה עין כרם.

|
|