בשביל להוריד אותה למחשב ולשמור יש ללחוץ על המקש הימני ולבחור "שמירת יעד בשם"
להלן הכתובת של הפורום בו פירסם חגי את החוברת:
http://www.mada.pent900.com/ שם יש לבחור באופציה פורום התחנה. כוננים. ושם יופע ההודעה של חגי.
מרפרוף מהיר בחוברת נראה כי השקיעו מאמץ גדול מאוד והיא נראת מעולה, אשמח אם תגיבו על החוברת.
אנחנו עדיין מחכים לחוברות המודפסות אשר הבטיחו לנו שימצאו דרך להעביר אותה לכל מי שהשתתף בהשתלמות
תוקן על ידי - hyasolin - 28/05/2004 14:04:39
נשלח ב-31/5/2004 10:25
ראוי לשבח!
חוברת זו מצטרפת להשתלמות שהייתה ברמה ראוייה לשבח!
ותודה לכל העוסקים במלאכת הקודש!
נשלח ב-23/6/2004 00:35
שלום רב!
אני שמח לבשר לכולכם (כפי שכבר עשיתי בהודעה אחרת - עדיין לא הבנתי איך דברים עובדים פה...)
שהעלנו לפורום את כל המצגות בהן השתמשנו במהלך ההשתלמות. אז הלינק לפורום הינו:
www.mada.pent900.com נרשמים, נכנסים לפורום התחנה, שם תמצאו את פורום כוננים שבו מצויים כל המצגות מסודרים לפי ימים - לנוחותכם.
נשמח גם לשמוע איזה מילה או שתיים...
המשך יום טוב
חגי בצר
נשלח ב-27/6/2004 11:19
חגי בצר -יישר כח על המצגות. חוץ מזה, מאד מאד נהנינו, ידידי מהתחנה ואני, לשמוע את ההרצאה שלך בהשתלמות. העברת את החומר בצורה מעניינת כך שגם מי שמכיר אותו נהנה. תודה רבה!