מזל"ט לחבר המתנדב אלי פכטר (ירושלים - אלעד) להולדת הבן בשעטו"מ.
יזכו לגדלו לתורה חופה ומעשים טובים ולהכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו.
נשלח ב-5/6/2004 23:37
מזל טוב!!!
נשלח ב-4/6/2004 17:30
השלום זכר בליל שבת ברח' יהודה הנשיא 9 אלעד.
הברית תתקיים אי"ה ביום שני ברח' יהודה הנשיא 30 באולם שליד ישיבת "שער התורה" אלעד בשעה 10.00.
הרבה נחת.
נשלח ב-1/6/2004 10:53
גם אנו מצטרפים למברכים מקרב הלב על הולדת הבן תזכו לגדלו ולהכניסו לבריתו של אאע"ה בעיתו ובזמנו.
השלום זכר יתקיים באלעד, פרטים בהמשך.
.
ולצורב: לידיעתך אלי ממשיך לצאת לקריאות גם בימים אלו, כי בהצלת חיים אין ויתורים!!!
נשלח ב-1/6/2004 00:08
מזל טוב!
תזכו לגדלו וכו' !
אז אני מבין שאלי לא הגיע היום לאירוע הקטיעה באיזור תעשייה מודיעים!?