בית פורומים הצלה ומדא ישראל

טוב מאוחר מלא כלום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/6/2004 10:43 לינק ישיר 
טוב מאוחר מלא כלום

משהו מעניין:
ביום ראשון נסעתי לתומי ברח' עזרה בי-ם, לפתע עצר אותי אדם מן השורה ואמר לי תשמע, אתם "חברי הצלה" אנשים הכי מלאכים שאני מכיר אמרתי לו ומדוע אתה חושד בנו אמר לי אני בטוח מפני שבפסח האבא שלו לא הרגיש טוב (וכאן הוא סיפר לי סיפור ארוך שלא אלא אתכם) והדרדר לחוסר הכרה הוזמן אמבו' ומיד ה גיעו חברי הצלה וביצעו החייאה ממש במסירות נפש הוא אמר לי הם ממש התעקשו שהוא יחזור לחיים אבל לצערנו זהלא צלח בידם אני מתחנן לפניך אין לי מוסג מי השתתף בהחייאה אבל תאתר לי אותם אי רוצה לךהודות להם אז הפרטים הם אלךו ;משפחת רבני רח' עמוס 32 ירןושליםם המקרה היה בערב שביעי של פסח אם משהו יודע פרטים שיעלה מולי במירס 26192 או 057-733744 והוא רוצה גם לחתום על הו"ק מי שמטפל בזה שיפנה אלי לא בפורום אלא באישי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2004 20:01 לינק ישיר 

קיבלת באישי ולא התייחסת....

אז... הנה בכללי. במקום היו שני מתנדבי הצלה. יוסי רפאלי ויצחק אריה.

תוקן על ידי - למען_החיים - 15/06/2004 20:03:05



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/6/2004 10:49 לינק ישיר 

חברים אני חוזר ומבקש למי שיש פרטים על הנ"ל נא לעדכן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > טוב מאוחר מלא כלום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext