| נשלח ב-2/6/2004 21:32 |
|
| |
נהלי אר"מ - ארוע רב מטפלים
בהמשך לתגובתי על ההחייאה המוצלחת באולם רימונים.
מכיוון שאיני רוצה לפגוע באף אחד אני פותח אשכול חדש בנושא,
שאלה רטורית: כונן שמגיע לארוע ורואה שיש עוד 3-4 כוננים במקום מה יעשה? איך הנהלים בירושלים באם ישנם?
כי אצלנו אנחנו מאוד מאוד מקפידים שלא לעשות "שוק" , לשמור על כבוד החולה ומשפחתו, לא לדווח לסקרנים בחוץ מה שקורה, כשמוציאים את החולה לאמבולנס אנחנו משתדלים להרחיק את כל הילדים,
והכי חשוב לתת כבוד המגיע לצוות שמגיע עם האמבולנס, אפילו שיתכן שהם בסך הכל מתנדבי נוער.
ככל הידוע לי עומדים לצאת בקרוב נהלים ברורים מאוד בנושא.
השקט שיש לנו באזורנו והעובדה שאוהבים אותנו זה בגלל הקפדתנו בנושא, גם כך המרקם הוא עדין מידי ולא שווה לשבור אותו בשביל מס' דקות.
איך זה אצלכם בשאר רחבי ארה"ק???
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2004 22:36 |
|
| |
לתומר
אכן בארגון "החובש הר נוף" ,משתמשים ברעיון שכתבת , אך זה לצורך חינוך הילדים הרבים ,שתמיד מתאספים מסביב לאמבו' וכמובן שזה מאוד לא נעים לחולה וכו' , אז הדפיסו הרבה כרטיסים עם מס' פרקי תהילים , ואחד החובשים הפנוים מחלק את זה לילדים ,וע"י זה הוא גם דואג שיתרחקו מהמקום !!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2004 22:20 |
|
| |
ללא קשר לשאלתי בראש האשכול על אותו משקל באם הגעת ללידה ואתה מקבל את הלידה, בבית הבעל הלחוץ/מרוגש עומד לך מעל הראש מה תעשה?
תשובה שקיבלתי מדוד טחן בקורס חובשים בכירים.
שלח אותו להרתיח סיר מים גדול, הוא בטח יחשוב שצריך את זה כדי להרתיח בהם את הבגדים שיהיה סטרילי, ועד שהוא יסיים שם הלידה כבר תתבצע, במזל טוב
רעיון לא?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2004 21:59 |
|
| |
ראיתי לפני מספר שנים יטה מוצלחת.
מתנדב בתחום ע"ר החזיק בערכת הציוד מספר ספרי תהילים, כאשר החלו להגיע עוד אנשי ע"ר וכמובן התקהלות סקרנים שאף מצאו לנכון להכנס לחצר פרטית של המטופל ( הרי סקרנות הינה בגדר פקוח נפש....), הוציא את ספרי התהילים וביקש מהמתנבים העודפים לצורך הטיפול להגיש את ספרי התהילים לסקרנים ולהתחיל לומר פרקי תהילים לרפואת המטופל. מי שלא רצה להצטרף לאמירת התהילים ( במרחק כמובן מהמטופל / אמבולנס) נתבקש לעזוב מיד את המקום.
תרגיל זה נוכחתי לדעת, עובד מצויין.
|
|
|
|
|