|
|
| נשלח ב-4/6/2004 17:37 |
|
| |
טעות לעולם חוזר!!

|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 14:16 |
|
| |
אפלטון תביא לי ווקשה תמונה מישיבת רשי' ברח' צפניה.
תודה מראש
|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 11:57 |
|
| |
איינטשולדיגט!
די חב"דצקער הייזער איז נישט מיין אשכול, איך האב אריינגעלייגט נאר איין בילד דארט (ס'איז דא אויך אין אונזער אשכול - די שוהל פון שיכון חב"ד אין ירושלים).
|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 07:31 |
|
| |
איך האב אויך געזעהן דיין אשכול פון חב"ד'סקע הייזער און בתי מדרשים איבער די וועלט.
זייער שיין!
איך האב אמאל געהערט אן המלצה אז איבעראל ווי מ'קען טרעפן קוקה=קולה קען מען טרעפן חב"ד!
|
|
|
|
| נשלח ב-3/6/2004 14:41 |
|
| |
אפלטון,
צ'מע אני צריך תמונה ספציפי מאיפשהוא 'תה יכול לסדר לי?
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 סך הכל 3 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|