בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הדיווח "החייאה"..כוננים דיווחו " בהכרה".

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/6/2004 22:31 לינק ישיר 
הדיווח "החייאה"..כוננים דיווחו " בהכרה".

לפני כדקה התקבלה קריאה על מחוסרת הכרה ברחוב מלכי ישראל, על פי הדיווח מנשימים את הגברת.

כשבעה כוננים הגיבו במירס "בדרך".

אחרי כמה שניות כוננים דיווחו על גברת בהכרה מלאה וכמובן ש... "אין צורך בכוחות נוספים..




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2004 10:28 לינק ישיר 

דיווח מסוג זה הוא בדרך כלל טעות בזיהוי של החובש שנראה לו כי האדם אינו נושם אך למעשה זה לא כך.
יש מקרים בו האדם עושה הפסקות נשימה ונראה כלא נושם בכלל או שלפעמים הוא באמת מפסיק לנשום ואפי' מתחילים בהנשמות והוא חוזר לעצמו מייד ומתחיל לנשום בכוחות עצמו ואז תוך כדי טיפול הוא מתאושש לחלוטין ואפי' מסרב ללכת לבית חולים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/6/2004 09:47 לינק ישיר 

אתמול גם היה דיווח של נט"ן על החיאה שהוא ביצע, האדם קם, החל ללכת וסירב פינוי!



זה מציאותי?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הדיווח "החייאה"..כוננים דיווחו " בהכרה".
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext