שלום,
אני בן 22 כמעט וברצוני להרשם לקורס חובש רפואת חירום.
האם הדבר אפשרי(בתור קורס התחלתי) ?
בקשר להתנדבות אני מוכן להתחייב להתנדב רק לשנה אחת.האם ישנה אפשרות שכזאת?
כמה שעות התנדבות בחודש אני מחוייב ?
ראיתי שיש משמרת בוקר ויש משמרת ערב. כמה שעות כל משמרת ?
האם מומלץ להתחיל עם קורס מע"ר בכיר ולא קורס חובש רפואת חירום ?
תודה מראש
נשלח ב-8/6/2004 01:44
אדון 101
המחויבות שמד"א דורש ממך היא מינימום 2 משמרות בחודש למשך שנתיים אחרי שנתיים תעשה מה ברצונך
מי שיודע מראש שלא יוכל להתנדב בד"כ לא יתקבל , לכן יש וועדות קבלה גם לדברים מסוג זה (יתכן ויקרו חריגים , כל אחד לגופו )
בכל מצב כדי להיות כונן צריך מינימום שנה
ואגב לגבי תשלום של הקורס זה בסביבות ה 2000 ש"ח
יותר פרטים במחלקת הדרכה ארצית
לילה טוב
נשלח ב-7/6/2004 21:20
אני שילמתי על קורס 180 ש"ח ולא ביקשו ממני להתחייב על כלום.
כנראה שצריך למצוא את הקורס הנכון..
נשלח ב-7/6/2004 20:48
אני בטוח רשמתי את המחיר על פתק.
האמת זה לא משנה גם הסכום שכתבת הינו סכום אסטרונומי.
נשלח ב-7/6/2004 11:24
3500 ש"ח? אתה בטוח שביררת נכון? על הקורס שעשיתי בדיוק לפני שנה, שילמתי 2100 ש"ח. יכול להיות שהמחיר כ"כ עלה תוך שנה?
נשלח ב-7/6/2004 09:53
דוברמן צודק.
אני מצטט :
"חוץ מזה יתכן כי גם מי שמראש יודע שאין לו אפשרות עכשיו ליותר משנה, אבל בהמשך אם הוא ייקרא להתנדב הוא כן יגיע, ולו בשביל לחדד ולתחזק את הפרקטיקה."
אם כעבור שנה יקראו לי אני יגיע פעם בחודש אולי יותר גם בשבילי ובעיקר בשביל לתרום לקהילה.
זה לא בסדר שעל קורס רגיל לוקחים סכום אסטרונומי של 3,500 ש"ח ואילו על התנדבות 180 ש"ח.
נשלח ב-6/6/2004 14:40
מה הכוונה מד"א לא ישקיע? שואלים כל אחד לכמה זמן? האם אין עניין בכל אופן שיהיו כוננים פזורים בכל העיר, אחרי שעברו הכשרה מתאימה, ורכשו גם מעט נסיון? חוץ מזה יתכן כי גם מי שמראש יודע שאין לו אפשרות עכשיו ליותר משנה, אבל בהמשך אם הוא ייקרא להתנדב הוא כן יגיע, ולו בשביל לחדד ולתחזק את הפרקטיקה.
נשלח ב-6/6/2004 00:24
תשובות לפי השאלות.....
אני בן 22 כמעט וברצוני להרשם לקורס חובש רפואת חירום.
האם הדבר אפשרי(בתור קורס התחלתי) ?
תשובה: בהחלט אפרי. אבל אם אתה אינך חובש מדוע בחרת דווקא בשם 101?
בקשר להתנדבות אני מוכן להתחייב להתנדב רק לשנה אחת.האם ישנה אפשרות שכזאת?
תשובה: תמיד טוב להתנדב אך מד"א לא ישקיע בקורס לאדם שהתנדב שנה וילך. אך יש קורסים בתשלום בתחנת מד"א ושם אין בעייה.
כמה שעות התנדבות בחודש אני מחוייב ?
תשובה: אם אתה בקורס בתשלום אתה לא חייב כלום אבל אם לא ההתחייבות היא לפחות 2 משמרות בחודש שהם 16 שעות.
ראיתי שיש משמרת בוקר ויש משמרת ערב. כמה שעות כל משמרת ?
תשובה: כנ"ל.
האם מומלץ להתחיל עם קורס מע"ר בכיר ולא קורס חובש רפואת חירום ?
תשובה: מומלץ להתחיל ישר עם קורס חובש שזה גם יותר ידע ויותר חומר.