בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קורס חובש רפואת חירום + התנדבות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/6/2004 22:28 לינק ישיר 
קורס חובש רפואת חירום + התנדבות

שלום,
אני בן 22 כמעט וברצוני להרשם לקורס חובש רפואת חירום.
האם הדבר אפשרי(בתור קורס התחלתי) ?
בקשר להתנדבות אני מוכן להתחייב להתנדב רק לשנה אחת.האם ישנה אפשרות שכזאת?
כמה שעות התנדבות בחודש אני מחוייב ?
ראיתי שיש משמרת בוקר ויש משמרת ערב. כמה שעות כל משמרת ?
האם מומלץ להתחיל עם קורס מע"ר בכיר ולא קורס חובש רפואת חירום ?
תודה מראש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2004 00:24 לינק ישיר 

תשובות לפי השאלות.....

אני בן 22 כמעט וברצוני להרשם לקורס חובש רפואת חירום.
האם הדבר אפשרי(בתור קורס התחלתי) ?

תשובה: בהחלט אפרי. אבל אם אתה אינך חובש מדוע בחרת דווקא בשם 101?


בקשר להתנדבות אני מוכן להתחייב להתנדב רק לשנה אחת.האם ישנה אפשרות שכזאת?

תשובה: תמיד טוב להתנדב אך מד"א לא ישקיע בקורס לאדם שהתנדב שנה וילך. אך יש קורסים בתשלום בתחנת מד"א ושם אין בעייה.


כמה שעות התנדבות בחודש אני מחוייב ?

תשובה: אם אתה בקורס בתשלום אתה לא חייב כלום אבל אם לא ההתחייבות היא לפחות 2 משמרות בחודש שהם 16 שעות.

ראיתי שיש משמרת בוקר ויש משמרת ערב. כמה שעות כל משמרת ?

תשובה: כנ"ל.

האם מומלץ להתחיל עם קורס מע"ר בכיר ולא קורס חובש רפואת חירום ?

תשובה: מומלץ להתחיל ישר עם קורס חובש שזה גם יותר ידע ויותר חומר.


בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/6/2004 14:40 לינק ישיר 

מה הכוונה מד"א לא ישקיע? שואלים כל אחד לכמה זמן? האם אין עניין בכל אופן שיהיו כוננים פזורים בכל העיר, אחרי שעברו הכשרה מתאימה, ורכשו גם מעט נסיון? חוץ מזה יתכן כי גם מי שמראש יודע שאין לו אפשרות עכשיו ליותר משנה, אבל בהמשך אם הוא ייקרא להתנדב הוא כן יגיע, ולו בשביל לחדד ולתחזק את הפרקטיקה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2004 09:53 לינק ישיר 

דוברמן צודק.
אני מצטט :
"חוץ מזה יתכן כי גם מי שמראש יודע שאין לו אפשרות עכשיו ליותר משנה, אבל בהמשך אם הוא ייקרא להתנדב הוא כן יגיע, ולו בשביל לחדד ולתחזק את הפרקטיקה."
אם כעבור שנה יקראו לי אני יגיע פעם בחודש אולי יותר גם בשבילי ובעיקר בשביל לתרום לקהילה.
זה לא בסדר שעל קורס רגיל לוקחים סכום אסטרונומי של 3,500 ש"ח ואילו על התנדבות 180 ש"ח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2004 11:24 לינק ישיר 


3500 ש"ח? אתה בטוח שביררת נכון? על הקורס שעשיתי בדיוק לפני שנה, שילמתי 2100 ש"ח. יכול להיות שהמחיר כ"כ עלה תוך שנה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2004 20:48 לינק ישיר 

אני בטוח רשמתי את המחיר על פתק.
האמת זה לא משנה גם הסכום שכתבת הינו סכום אסטרונומי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2004 21:20 לינק ישיר 

אני שילמתי על קורס 180 ש"ח ולא ביקשו ממני להתחייב על כלום.


כנראה שצריך למצוא את הקורס הנכון..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/6/2004 01:44 לינק ישיר 

אדון 101
המחויבות שמד"א דורש ממך היא מינימום 2 משמרות בחודש למשך שנתיים אחרי שנתיים תעשה מה ברצונך
מי שיודע מראש שלא יוכל להתנדב בד"כ לא יתקבל , לכן יש וועדות קבלה גם לדברים מסוג זה (יתכן ויקרו חריגים , כל אחד לגופו )
בכל מצב כדי להיות כונן צריך מינימום שנה
ואגב לגבי תשלום של הקורס זה בסביבות ה 2000 ש"ח
יותר פרטים במחלקת הדרכה ארצית
לילה טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קורס חובש רפואת חירום + התנדבות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext