הערב בשעה 8:50 התקבלה קריאה על זריקות אבנים מאסיביות בכביש עוקף חוסאן כוחות "הצלה ביתר " שהגיעו למקום טיפלו בפצועה קל שנפגעה מאבנים שפגעו בשמשות הרכב "הצלה ביתר" כי חבל על הזמן
.
קחו עוד כמה מביתר....
..
על זה נאמר...........הצלה ביתר כי חבל על הזמן...
רחמו אתה גדול
אין כמו בדוש הוא פשוט גדול מהחיים
ב"ה בביתר כולם גדולים. וכמו שנאמר "הצלה ביתר" כי חבל על הזמן.....