מי יודע אם יכולים לקנות הCD של השמחות בבית גור, תולדות אברהם יצחק, מאכנובקא, באבוב ניו יארק. נא להודיע תודה
vos shrabsti of dem tumene ivrit fui micael savage 04
וגם מכל אירואים בחצרות המדמורי"ם וגדולי רבנים שליט"א. והרב JEWBOY אני מבקש שאם יהי 'לך קליפ מהחתונה בבאבוב להכניס אצל XDRIVE