בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה ירושלים. ובני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2004 17:40 לינק ישיר 
הצלה ירושלים. ובני ברק

האם הצלה בני ברק, והצלה ירושלים הפ שני גופים נפרדים?

ואם הם גוף אחד. מדוע יש להצלה שני פורומים נפרדים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/6/2004 02:00 לינק ישיר 

אני גם יספר מה שאתה לא רוצה שידעו שאפ' הרב הלברשטאם שליט"א ביקש מהיו"ר שלא תקח את בני ברק
למה באמת בוער לכם את בני ברק ?
כדי שתוכל לאסוף כסף בבני ברק !
אתם כבר עושים את זה שנים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/6/2004 03:34 לינק ישיר 

הנה בדיוק ההבדל... משום מה שוחר שלום כמוך .. מדבר על לעבור וכו' ואילו כולם מדברים על אחדות.
יום אחד יהיה אחדות כמו שרוצים כל רבני בני ברק (בדוק) ורוב מתנדבי בני ברק (ג"כ בדוק) וכל מאות מתנדבי הצלה ישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2004 23:16 לינק ישיר 

כל ה- 150 מתנדבים ב"הצלה גוש דן" ביחד עם רבני העיר מאוחדים שלא לעבור להצלה י"ם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2004 13:25 לינק ישיר 

כולנו בתקווה שבעזהי"ת שני הגופים יהיו מאוחדים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2004 17:31 לינק ישיר 

נכון להיום שני הגופים מתנהלים כגופים נפרדים. מה יהיה בהמשך? ד' יודע.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2004 08:51 לינק ישיר 

הלא פורסם כי היה איחוד בין שני ההצלות, לא כך?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2004 17:43 לינק ישיר 

לא ממש מבין בזה, אבל נראה לי שההבדל בין הצלה ירושלים להצלה בני ברק זה כמו ההבדל בין בני ברקי וירושלמי. זה פשוט אופי שונה...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה ירושלים. ובני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext