החייאה מוצלחת נוספת היום ברמות !!
הערב בשעה 19:45 התקבלה קריאה על מחוסר הכרה בו 50 אונקולוגי ,בשכונת רמות בי-ם ,
המתנדב התותח מרמות זאבי סופר הגיע ראשון למקום ,ודיווח על החייאה , כשאליו מצטרפים המתנדבים גולדהבר ורייכמן ,
ב"ה לאחר מאמצים מרובים של צוות הנט"ן והמתנדבים , חזר הדופק לפעום ,והחולה פונה לביה"ח !!
כל הכבוד לחברה התותחים של הצלה י-ם ! זו ההחייאה השניה המוצלחת היום !!
|
|