בית פורומים הצלה ומדא ישראל

השתלמות כוננים 2004. מי שלא בא הפסיד!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2004 02:38 לינק ישיר 
השתלמות כוננים 2004. מי שלא בא הפסיד!

הייתי בשבוע שעבר בהשתלמות הכוננים בניר עציון,
חברים, אין לי מילים, היה נפלא, היה גדול, היה מחכים מאד.
דחסו בנו המון חומר, וחומר מעניין מאד בנושא 'קרדיולוגיה'.
החל בהולכה חשמלית של הלב, אינטובציה, הכרת הלייפאק 12 ועוד, בקיצור עבודת הנט"ן/אט"ן.

החומר הועבר באופן מקצועי ביותר ע"י פרמדיקים מהמדרגה הראשונה שמד"א יכול לתת.

לא חסכו בשום דבר, חוברות הסבר והדרכה, שקפים ערוכים בטוב טעם, ציוד אלקטרוני ומחשבים כדי להקרין הכל באופן מקצועי.

בתחנות העבודה גם כן לא חסכו בציוד, ציוד ע"ר בשפע, ע"מ שכל כונן יוכל להתאמן כראוי.

זה המקום להוקיר את כל האנשים היקרים העושים ימים כלילות ע"מ להוציא את ההשתלמות אל הפועל, על הצד הטוב ביותר.
ה"ה:
מר יוחנן גור, יו"ר ועד הפועל.
אלי יפה, מתאם פעולות התנדבות.
ישראל פישר, מחלקת מתנדבים.
דובי מייזל, אחראי כוננים ארצי.
אוריאל מלסטר, עוזר אחראי כוננים ארצי.
צביקה קליין, (למפרע התברר שבלעדיו לא זז כלום).
לפארמדיק ה'ענק' אייל זהבי, רכז הדרכת כוננים. (אייל, כל מה שיאמר עליך רק ימעיט מערכך).
למדריך הקשוח אך הרהוט ביותר, חגי בצר.
לטל בר-גיל (אני מקווה שאני לא טועה) על שנגעה בלבנו:-).
ולאחרון חביב, הפארמדיק הותיק מאד יגאל אביעד, שמשום מה העביר לנו הרצאה אחת בלבד. יגאל אוהבים אותך.

בסיום ההשתלמות הוענקה למסיימים תעודה על השתתפות וסיום, כמו"כ כל כונן קיבל ספר 'לגעת בחיים'.

ואת החשוב מכל חייבים לציין,
היה אוכל נהדר ובשפע רב.

תודה רבה לכם אתם שם למעלה.

בברכה
כונן 333



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2004 00:29 לינק ישיר 

שלום לכולם!

במקרה נכנסתי לפה ושמחתי לשמוע שנהניתם בהשתלמות.

לאלו מכם שלא הצליחו להגיע להשתלמות יש כמה תנחומים:
ראשית, אלי יפה הסכים להוציא את חוברת הקורס שנכתבה בדיוק להשתלמות ומכילה את כל התכנים של הקורס, כך תוכלו לחזור על החומר או לחוות הכל מחדש... :-)

למי שגם רוצה גירסת PDF של החוברת (החוברת המודפסת בעיקרה לכוננים בלבד) וכן את המצגות שבהן השתמשנו בהשתלמות מוזמן להכנס לפורום מד"א בת ים בכתובת:
www.mada.pent900.com

לאחר הרשמה קצרה ביותר, תכנסו לפורום התחנה, ותמצאו שם 2 פורומים שבוודאי יענינו אתכם - פורום כוננים, שם תמצאו את מצגות ההשלתמות וכן את ספר ההשתלמות (בעתיד גם נכניס לשם את המצגות והחוברות של ההשתלמויות העתידיות וכן הודעות לגבי ההשתלמויות הקרובות).

פורום שני הינו פורום רפואה - בפורום זה תמצאו את מיטב מדריכי מד"א שישתדלו לענות לכם על כל שאלה שתשאל וכן להפנות אתכם לספרות מקצועית בכל תחום רפואי. ביחד איתי מנהל את הפורום אסף פרץ שגם הוא סטודנט לרפואה (בקרוב כבר רופא...) כך שמובטחת לכם תשובה איכותית.

אשמח לראות אתכם בהשתלמויות הבאות ובכלל לשמוע מכם בפורום.

חגי בצר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2004 15:17 לינק ישיר 

מי יכול לספק לי בבקשה את האימיילים של החברה הרשומים למעלה.

תודה מראש.

כונן 333



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2004 19:21 לינק ישיר 

נכון אתה צודק, אבל אני לא קיבלתי ספר אולי אפשר לקבלו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2004 09:35 לינק ישיר 


ורק אני (וכנראה עוד רבים כמוני) צריכה לשבת ולאכול את הלב על כך שאינני יכולה להשתתף בהשתלמויות האלה (כי אינני "כוננית").




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > השתלמות כוננים 2004. מי שלא בא הפסיד!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext