האם מנהל המשנה "דוקי 55" זה מכוון כקונפליקט לירושלים ???
כנראה שלא..... אבל......
ידוע ש"הצלה"בני ברק וגוש דן חושבים רק על הצלה חיים ממש. ולא חושבים ח"ו על עקיצות ומלחמות. פשוט מנהל המשנה קוראים לו דוד (דוקי)
חן חן על שינוי השם