בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החייאה מוצלחת? ימים יגידו.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/6/2004 23:58 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת? ימים יגידו.

הערב בשעה 8.40 התקבלה קריאה על דם לב ברח' הרב הרצוג,
הגעתי למקום מצאתי גברת בת 90 ללא דופק וללא נשימה בסיועה של הפיליפיני הורדנו אותה על הרצפה והתחלתי מייד בעיסויים.
לאחר מס' דקות הנט"ן הגיע, הגב' קיבלה אנדרנלין ודורמיקום, היא קוצבה לפרק זמן קצר, אח"כ היה דופק ספונטני.
האינטובציה הייתה קצת קשה, אבל הפראמדיקית צלחה את זה.
לאחר כ-50 דקות הגברת הועברה לביה"ח מונשמת ועם דופק ספונטני.

החייאה מוצלחת?! אני יודע! אתם יודעים בת 90, חולת אלצהיימר ועוד כל מיני מרעין בישין. המכונה הזאת כבר לא תשוב לפעול כמקודם.

לילה טוF.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2004 09:47 לינק ישיר 

כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא.

ולא חילקו לכמה זמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2004 08:35 לינק ישיר 

יישר כח לכונן 333 על ההחייאה.
הכותרת לכדה את עיני, ומעניין לשמוע את דעתכם על "מהי החייאה מוצלחת"? הכוונה היא שכאשר עושים מחקרים על אחוזי הצלחה בהחייאה, יש מקומות שמגדירים כ'החייאה מוצלחת' החייאה שהחולה הגיע עם דופק לבית החולים, גם אם הוא נפטר שלוש דקות אחרי שהגיע, יש מקומות שמגדירים החייאה מוצלחת רק אם החולה שרד 24 שעות (או אולי 48? לא זוכרת), ויש מקומות שההגדרה תופשת רק על חולה שהשתחרר מבית החולים ללא נזק מוחי.
אני חושבת שלמעשה ההשלכות יותר קשורות לALS מאשר לBLS מכיוון שכמו שעשה כונן 333 - החל מיד בהחייאה, זה המקסימום שאנחנו יכולים לעשות בBLS.
אז כשאתם אומרים "היו לי חמש החייאות מוצלחות", למה אתם מתכוונים?...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2004 07:54 לינק ישיר 

אולי במד"א לא תקבל קרדיט מיוחד על כזאת החייאה (מעבר למקצוענות כמובן!!!!!!!!!).
אבל מהצלה ירושלים ארגון דתי חרדי האמון על קדושת החיים ואפי'זמניים ואפי' סיעודיים תקבל קרדיט מלא וברכת ישר כח.
אנחנו לא הקב"ה ולא מחליפים או סגנים שלו, אבל ניתנה רשות לרופא לרפא ואין אנחנו יודעים חשבונות של מקום וזכות גדולה מאד נפלה בחלקך.
כשלעצמי אפי' לאחר כזאת החייאה מסתובב עם חיוך כל היום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2004 02:48 לינק ישיר 

כל הכבוד על ההחיאה המוצלחת.

זכות הצלת חיים היא אפי' לכמה שעות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החייאה מוצלחת? ימים יגידו.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext