בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אמבולנס מז"ח הפוך

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/6/2004 23:57 לינק ישיר 
אמבולנס מז"ח הפוך

התקבלה קריאה על אמבולנס מז"ח הפוך באזור מסילת ציון בבית שמש. בתקווה שהכל בסדר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2004 03:42 לינק ישיר 

זוכרים פעם .... זה היה בהומור.....

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=723496



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התמונות באדיבות אוריאל מלסטר





דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/6/2004 03:24 לינק ישיר 

קישור לתמונות שהעלתי לפורום רוטר
http://rotter.net/forum/scoop/5638.shtml
שיהיה לילה טוב ושקט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2004 02:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אמבולנס המז"ח לא היה הפוך אלא "רק" נכנס לתעלה.
פצוע אחד מבין שלושת החיילים היה פצוע בינוני, היה לי הכבוד לעזור בפינוי באט"ן 19 בראשות הפארמדיקית הילה. הפצוע פונה לחדר טראומה בעין כרם שם עשו צילומים ואולטרה סאונד והפנו אותו לCT צוואר וראש עקב חשד לפגיעת עמש"ץ וחשד לפגיעת ראש.

ברצוני לשבח את הצוות קובי והילה על הטיפול המסור, אין לי מילים לתאר את המקצועיות והאכפתיות שבה עבדה הילה עם הפצוע יחד עם קור רוח רוגע וסבלנות, היה פשוט תענוג.

תמונות בקרוב.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2004 00:09 לינק ישיר 

http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=982278



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אמבולנס מז"ח הפוך
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext