מצורף קובץאמבולנס המז"ח לא היה הפוך אלא "רק" נכנס לתעלה.
פצוע אחד מבין שלושת החיילים היה פצוע בינוני, היה לי הכבוד לעזור בפינוי באט"ן 19 בראשות הפארמדיקית הילה. הפצוע פונה לחדר טראומה בעין כרם שם עשו צילומים ואולטרה סאונד והפנו אותו לCT צוואר וראש עקב חשד לפגיעת עמש"ץ וחשד לפגיעת ראש.
ברצוני לשבח את הצוות קובי והילה על הטיפול המסור, אין לי מילים לתאר את המקצועיות והאכפתיות שבה עבדה הילה עם הפצוע יחד עם קור רוח רוגע וסבלנות, היה פשוט תענוג.
תמונות בקרוב.

|
|