בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

* וואקציע * וואס טוט מען?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/6/2004 17:14 לינק ישיר 
* וואקציע * וואס טוט מען?

טיילט מיט אייערע פלענער - עקספיריענס

זענט איר

1) פון די וואס פארן נאך חק ולא יעבור אין קאנטרי פאר צוויי דריי טויזענט דאלער אן אלטע באנגעלוי מיט מאסקיטויס און שפין וועבעכץ,

2) אדער פארט איר אויף אויסלאנד

3) האטעל-סטייל וואקאציע אויף א וואך-צוויי, מחנה-קיץ, CHALET א.ד.ג. ניו העמשיר א.א.וו.

4) אשרי יושבי ביתך, איך באק מיך אונטער די ניו יארקער זין אינדערהיים

5) אין בין אין א קעמפ צוזאמען מיט א פאר הונדערט קינדער, און נעם עסן פון קעמפ-קאך, דאס איז די בעסטע וואקציע, און ס'איז ביליג...


6) ........

לאזט אונז הערן, מיר ווארטן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2004 17:55 לינק ישיר 

ווען פארט דער עולם ארויס צו די קאנטרי / קעמפס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 20:10 לינק ישיר 

שטימט אין מאסן


אצלינו היו אומרים בעת הבחירות {איך מיט מיין ווייב שטימען נישט}



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2004 06:18 לינק ישיר 

2 & 4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2004 01:17 לינק ישיר 

2 or 4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2004 18:56 לינק ישיר 

2



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/6/2004 17:35 לינק ישיר 

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > * וואקציע * וואס טוט מען?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext