בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

?Where and when is this

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/6/2004 02:59 לינק ישיר 
?Where and when is this
מצורף קובץ







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2004 08:29 לינק ישיר 

מער מסתבר קלוזענבורג.

פארוואס זאלען די חסידים אין שטאט וויזניץ גיין מיט שטריימלעך אויף א נסיעה ביי מקומות הקדושים.?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/6/2004 08:19 לינק ישיר 

HASSIDIM BELONGING TO THE SANZ KLAUSENBURGER
REBBE ON THE GROUND AND IN THE TREES TRYING TO WATCH THE
WEDDING OF THE REBBE'S GRAND-DAUGHTER IN NETANYA.


http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=5&topic_id=984995



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2004 07:49 לינק ישיר 

ריכטיג דאס איז געוועהן אין דער שטעטל וויזניץ



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2004 03:23 לינק ישיר 

קנאקער.
דאס קומט פון די פילם, וואס רעדט פון חסידי'שע אידן אין אמעריקע, כ'מיין אז עס הייסט A LIFE APART, CHASIDIM IN AMERICA,

איך מיין אז די בילד איז ווען וויזניצער רבי איז געווען אויף קברי אבות אין אייראפע, און דער פאטאגראפער האט געוואלט ווייזן וויאזוי חסידים קריכן אויף גראדע ווענט (ביימער) צו קענען זעהן דעם רבי'ן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ?Where and when is this
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext