בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בחב"ד מכים על חטא אבל אשמים אנחנו.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/6/2004 11:48 לינק ישיר 
בחב"ד מכים על חטא אבל אשמים אנחנו.

לקראת יום השנה לפטירתו של הרבי מליבאוויטש עושים בחב"ד חשיבה מחדש על "המשיח".



http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=984064



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2004 08:12 לינק ישיר 

די ליובאוויטשער רבי האט געהאלטען אז סוף כל סוף וועלען אלע קרייזען טוהן וואס ער טוהט און אלע וועלען זיי פארשפרייטען יודישקייט אויפן טעלעוויזען אזוי ווי ער האט געזאגט פאר 30 יאר צוריק ווען ער האט אנגעהויבען מיט דעם. למעשה מיט די פרט זענען די אנדערע קרייזען גאנץ אפגעהיטען.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2004 01:43 לינק ישיר 

דער עיקר וואונדער איז צו וואלט מען געקענט מאכען אזא שפיצל מיט איינע פון די אנדערע גרויסע חסיד'ישע הויפן?

סאטמאר? בעלז? וויזניץ? סקווער? באבוב? טאהש? גור?

קען זיך איינער אהנרוקען אין זאגען איך בין דער האצענפלאצער רבי?

אבער א געווענליכער חב"ד חסיד ווייסט פון סקווער צו זאגען פונקט ווי פון טעמעשוואהר, אדער פישפיק-לאדאני
אלס איז איינס פאר איהם "עפעס א פוילישער רבי"

אין אויב טאקי דער פישפיק-לאדאנער וועט קומען בעטען א דולד מיז שוין טאקי זיין אז "כל" גדולי ישראל האבען זיך געבוקט פאר איהם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2004 01:32 לינק ישיר 

לא הקושיא הוא למה הרבי לא ראה שהוא לא אדמו"ר גדול



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2004 00:10 לינק ישיר 

נו וואס האסטו געוואלט אז דער גבאי פון רבי'ן זאל וויסען אז ער איז נישט קיין אדמו"ר גדול?

אין דעם אהל מחאה שאגת ארי' האט אויך מיינער א ידיד געזאגט שהגיע אדמו"ר גדול מאמריקה אין מען האט איהם ארויפגעלייגט האלטען א דרשה וואס מען האט געהערט אויף אלע ש"ס סטאנציעס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/6/2004 19:52 לינק ישיר 

טייערע סאמי

זיי נישט אזוי צובראכען

עס איז א נארמאלע זאך צו הערן ביי אן אגודה קאנווענשן קטעים מהרבי מסאטמאר ד.ה. ער איז אהןגענומען געוועהן אלס איינער וואס איז פון די גדולי הדור. און אויף זיין פלאץ אויפן דוכן פון גדולים ביי אללע קרייזען חוץ לובביץ איז קיינמאהל נישט געקומען אין א ספק.

א חוץ וואס רוב שו"ת של מחברי זמנינו ברעגען איהם להלכה.

עס איז נישט קיין סוד אז רוב גדולים אין אמעריקה האבען זיך נישט גערעכנט מיט דעם לובאווישער רבי זי"ע ועל ישראל זצוקללה"ה נ"ע מיט אללע זיינע בפירוש'דיגע בקשות צו שטיצן זיין 'מבצע'ס

ווען בריונים האבען פארשוועכט דעם קבר פון ריי"צ האט ער פארלאנגט אז אללע רבנים זאלן מוחה זיין ..ווער געדענקט די ליסטע פון רבנים וואס האבען זיך משתתף געוועהן עס איז געוועהן א געלעכטער צו זעהן וואך נאך וואך אין אלגעמיינער ז'ורנאל נאך א שליח פון נעבראסקא אין שיקאגו איז מוחה ...

איך האב א חבר אין ארץ ישראל וואס האט געוואלט א דולר האט ער זיך אפגעשמועסט מיט זיינע באגלייטער צו זאגען אז ער איז עפעס אן אדמור גדול מארץ ישראל באלד האט מען איהם צוגעפירט צום רבי'ן נשמתו עדן אין זיין בילד האט מען געדרוקט אויף די ערשטע זייט פון כפר חב"ד

אט איז נאך איינער פון די 'כל' שהשכימו לפתחו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/6/2004 08:08 לינק ישיר 

לכל התוקפים למיניהם:
מעולם לא עשיתי כמו יוסי ולא דברתי על שום גדול בישרא-ל, רק דברתי על שיטתם, וסמכתי על דעת רבינו זי"ע, משא"כ הנ"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2004 21:49 לינק ישיר 

SAMMY,
אני דווקא מאוד נהניתי ממה שהגבת לצבי-ב"פ, אני רק התייחסתי ל"גדול הדור".
איך האלט אז די ליובאוויטשער רבי האט זיך מוסר נפש געווען און אויך זיין קהילה פאר די מטרה פון מקרב זיין יודען לשמים, וואס דארעך דעם האבען זיך אלע אנדערע קרייזן אפגעטיילט פון אים.
די פשוטסטע דוגמא איז אז טאמער מ'טראגט אן א שידוך פון ביידע קרייזן פאר וועלכע חסידות עס זאל נאר נישט זיין, וועט מען ענדישער נעמען די סאטמערע חאטשיק מ'האלט נישט אזוי פון סאטמער (פארשטייט זיך אז די מדובר דא איז נישט וועגען די מהות פון די מדובר/ת).

און ס'קומט דיר א צל"ש (=ציון לשבח) פאר'ן ארויס שרייבן די פונקטלעכע מציאות פון סאטמער.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 20:16 לינק ישיר 

צבי יקירי, לא ידעתי על מה יצא הקצף שלך, הוא לא פגע בכבוד רבך, כל מה שאמר היה שלא כל הגדולי ישראל היו עמו בדיעה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 20:02 לינק ישיר 

סעמי, הלוואי שחב"ד כבר יעבוד על זה שתחבב על כל העולם, עוד לא ראיתי את זה, מלבד היכל מנחם שע"י גוטניק שעובד בכל כוחו להציג את הרבי מליבאוויטש באופן נורמלי, עם התואר זי"ע זצ"ל ולהכניסו בין יתר אדמור"י החסידות, בהדפסת חוברות וליקוטי דברי תורה מספרים שונים לרבות גם מספרי רבה"ק מסאטמאר זי"ע וביניהם מובאים דברי תורתו של הרבי מליובאוויטש ז"ל.

אין זה סוד שבחב"ד לא מסתכלים על זה בעין טובה, והלוואי שכולם הי' עושים כמו גוטניק, לכה"פ לא הי' מבזים את כבודו אחר פטירתו, ומסתמא במשך השנים אויל ישכחו את מה שעשו עד הנה.

עוד יש חילוק גדול בין מעמד חב"ד ומעמד כבוד הרבי בארץ ישראל לבין אמריקה, בארץ הי' חב"ד יותר מקובל על החצרות האחרים, ממה שהיו באמריקה, שם חיו את חייהם בנפרד בשכונות קראון הייטס, ולא השתייכו כמעט כלל לחצרות חסידים האחרים, והאדמורי"ם כמעט שלא בא ולא ביקרו בהיכל בית חיינו.

אלא בשעת הלוויתו (ביום שיצא מבית החולים.. ורקדו על זה בחוצות) הי' איזה היימישע אדמורי"ם מפורסמים שהלכו לשם, כמדומה לי האדמורי"ם מסקווירא, מונקאטש, ועוד שלא זכור לי כעת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 19:52 לינק ישיר 

כורמיזא

תודה גם אתה שהאדמו"ר מסאטאמר זי"ע היה מקובל על כולם ומכלל הן אתה שומע ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2004 14:25 לינק ישיר 


כורמיזא.
בסדר. אפילו נגיד שאתה צודק בזה, אבל עם כל הכבוד לרבי מחב"ד זצ"ל, האם כל גדולי ישראל חישבו אותו אפילו ל"גברא רבה"?

ולדעתי זה אחד הבעיות של חב"ד דהיום. הם מנסים כל הזמן להתחבב על כולם, ולהגדיל שמם עד כדי סילוף ההיסטוריה.


כחסיד לקהילה השנויה במחלוקות, אין לי שום בעיה עם זה שלמישהו יש בעיות עם סאטמאר, או שיש הרבה אנשים (כן ירבו) ששונאים אותנו שינאת מוות. אני מאמין בדרך שלי עד הסוף (וחסידים אחרים צריכים להאמין בדרך רבותיהם.), ואני בכלל לא חושב להסתכל כל הזמן במראה לראות אם זה מפריע למישהו או אם אחרים רצים אחרי.

זה המצב האמיתי, ואנחנו (עדיין) בדעת מיעוט ביהדות החרדית. ואין שום טעם לסלף ולבלף ולהכריז בקול רעש גדול: ש"כיום כולם רואים שהרבי מסאטמאר היה צודק", זה היה מאוד נעים לו זה היה נכון, אבל לצערי זה אפילו לא מתקרב לאמת.

אותו דבר עם חב"ד. הם בדעת מיעוט ביהדות החרדית, והרבה התנגדו לדרכם, ואין טעם לשנות ולשכתב את היסטוריה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 08:58 לינק ישיר 

SAMMMY
גם אתה אל תקפוץ כנחש ,
גם את הרב מסטמר לא כולם קבלו אותו ל'גדול הדור' כמו שאתה כותב.
ברוב עדות חרידיות חשבו אותו ל'גברא רבה', אבל לא ל'גדול הדור'.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 07:16 לינק ישיר 




tzvibp28.
האמת הוא שאין לי שום בעיה בזה שתחשבו ש"כל" גדולי הדור אחזו ממנו וכד' וכד'. זכותך לטעות!

אבל לפני שאתה קופץ כנשוך נחש, ומטיף ליוסי הנכבד: "הזהר בגחלתן"! ו"שמור על הפה שלך" וכד'.מאוד הייתי ממליץ לך בתור עצה גרידא, שתטול קורה מבין עינך לפני שאתה מטיף לו, כי משום מה זכור לי מפה שאתה לא כ"כ נזהר בגחלתן של גדולי ישראל כאדמו"ר מסאטמאר זצ"ל, שכל גדולי ישראל ללא שום יוצא מן הכלל חישבו אותו באמת לגדול הדור.

(ומי כבר מדבר על אי שמירת כבודו של הרב שך זצ"ל.)

הזהרו מן הצבועין!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2004 23:23 לינק ישיר 

HIZHARU BEGACHALTON!!!!!
YOHCEE, WATCH YOUR MOUTH, DON'T SAY YOU WEREN'T WARNED!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2004 23:16 לינק ישיר 

האק נישט קיין טשייניק

בתוך דבריו הוא כותב

"...כאשר כל גדולי ישראל בלי יוצא מן הכלל, הכירו שגב גדולתו וקדושתו של הרבי (ראה הספרים "ממלכת התורה" ו"שמן ששון מחבריך" וכיו"ב.)"

'כל' גדולי ישראל?

אהה מי שלא הכיר בו הוא לא גדול!!!

ממילא כל דבריו הם אמת וצדק!

כשאדמו"ר מלובביץ זצוקללה"ה נ"ע (אם תרצה ממ"ה יחי לעולם ועד) ישב שבעה ל"ע על אשתו
לא באו לנחמו האדמור מבאבוב, האדמור מטמר, מסקווער , מוויזניץ ולא רוב הליטווישע גדולים ואף פעם לא הזכירו אותו בתוך דבריהם ...

מאיפה לקח הכותב כי 'כל' גדולי ישראל 'בלי שום יוצא מן הכלל, (הרב שך מן הסתם איננו GODOL) הכירו בו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בחב"ד מכים על חטא אבל אשמים אנחנו.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext