כל הכבוד לכל החברה שהיו בתאונה במלכי ישראל, רק מתי שיש 7 חובשים במקום ובמירס מודיעים ש"אין צורך בכוחות נוספים, יש פה עשר חובשים" ומצד שני המוקד צועק ומבקש כמה פעמים "דיווח על מצב הנפגע" (דווח על מחוסר הכרה) ואף אחד לא מועיל לענות למוקד...
תחשבו על המוסג דיווח לאחור זה רק יכול לעזור ואפילו להציל חיים של אחרים, במידה ואין צורך בנט"ן וחולה אחר זקוק לו או שכן צריך את הנט"ן הוא ידע יותר טוב למה להתקונן במידה ויש לו דיווח מפורט ויחסוך לו עוד כמה שניות חשובות בטיפול
תודה על תשומת הלב
אני אוהב אותכם חברים יקרים, אתם גדולים מהחיים
הכונן
|
|