למזלו..... זה היה שברולט...... -תמונות- מצורף קובץ
בשעה 1.10 הוציא מד"א ירושלים לבן ונט"ן לתאונה ליד משרד החוץ.
מדובר ברכב שנסע במהירות מכיוון גן סקאר ליציאה מהעיר, בסיבוב החד מיד אחרי אגריפס איבד הנהג שליטה והתנגש בחוזקה בעמוד חשמל הסתובב ושוב התנגש . בנס יצא בפציעה קלה בלבד.
פונה לעין כרם לטראומה עקב מכניזים קשה.
נשלח ב-18/6/2004 05:20
שחכתי לציין שהנהג אושפז עם שבר בארובת העין...
נשלח ב-18/6/2004 05:20
חבל שבתמונות לא רואים את קבוצת בחורי הישיבה החסידיים ששהו במקום עד השעה 3:30 כשהגרר הגיע, ועשו חילול ה' גדול בצורת התנהגותם.
חבל, שכזה "זבל" מייצג את הציבור החרדי בעיני החילוניים..