אין שום בעייה עם זק"א... רק זה לא הפורום הזה ...
להבדיל ובלי לפגוע ח"ו בעבודת הקודש היו שם גם משטרה וכיבוי ועירייה וכו' אבל כאן זה פורום של מתנדבי הצלה ומד"א ומה שרלוונטי למתנדבים אנחנו כותבים....
ומה שכתבת .... בכל מקרה אמור היה להימחק כי זה לא סגנון הכתיבה כאן בפורום... יש מקומות שכן .. כאן לא!!
לשבח להלל וכו' תמיד!! להשמיץ לא!
|