לכל המורים בירושלים
ישנה איזה הודעה בפורום על קורסי עזרה ראשונה 44 שעות רענון למורים.
לאחר בדיקה נמצא כי הקורס מועבר דרך חברה פרטית ומסופקת ע"י מדריכים שאינם מוסמכים לעסוק בדבר מה גם שהם טוענים שהקורס דרך העירייה והתעודות בסיום הקורס אינם של מד"א.
הקורס אומנם בחינם ובקבוצות מעורבות ומיועד משום מה רק למורים.
הקורסים שהם נותנים הינם תרמית ואפילו אינם מזכים בתעודת גמול השתלמות כפי שהם מפרסמים.
נא להעביר הלאה....
נשלח ב-21/6/2004 13:49
כל מי שמעוניין לעבור קורס בעזרה ראשונה, תמיד עדיף שיעשה זאת אך ורק דרך מד"א, ולא דרך שום ארגון אחר. רק במד"א הקורסים מועברים בצורה המקצועית והמעודכנת ביותר.