בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אזהרה אזהרה אזהרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/6/2004 07:50 לינק ישיר 
אזהרה אזהרה אזהרה

לכל המורים בירושלים
ישנה איזה הודעה בפורום על קורסי עזרה ראשונה 44 שעות רענון למורים.
לאחר בדיקה נמצא כי הקורס מועבר דרך חברה פרטית ומסופקת ע"י מדריכים שאינם מוסמכים לעסוק בדבר מה גם שהם טוענים שהקורס דרך העירייה והתעודות בסיום הקורס אינם של מד"א.
הקורס אומנם בחינם ובקבוצות מעורבות ומיועד משום מה רק למורים.
הקורסים שהם נותנים הינם תרמית ואפילו אינם מזכים בתעודת גמול השתלמות כפי שהם מפרסמים.
נא להעביר הלאה....




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2004 13:49 לינק ישיר 

כל מי שמעוניין לעבור קורס בעזרה ראשונה, תמיד עדיף שיעשה זאת אך ורק דרך מד"א, ולא דרך שום ארגון אחר. רק במד"א הקורסים מועברים בצורה המקצועית והמעודכנת ביותר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אזהרה אזהרה אזהרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext