ע"ז אמרו חכמים "טוב שההגה בידיים של אגד"
קו 67 ברמת גן.
תמונה חמודה
אם אני לא טועה זה היה ברמת גן ולא בת"א.
טוב שההגה בידיים של דן זה לא אגד יום שישי לפני שנה לערך רחוב משה דיין בתל אביב ללא נפגעים !
למען, מתי צולמה התמונה הזו ומהי?