בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רכישת ציוד חרום מוזלת?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2004 16:37 לינק ישיר 

אגב,

לגבי מדידת סוכר ע"פ הידוע לי הדרישה היא רק לעבור הדרכה קצרה ע"י פראמדיק (לא דווקא) וזהו.

ו Witty

בדרך כלל כשכוננים לא מקבלים ציוד זה מסיבות תקציביות אחרת נלקח להם הקוד כונן בכלל. ובקטע הזה הצלה זק"א או כל אירגון אחר עוזרים מאד.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 19:46 לינק ישיר 

מעניין
מה עדיף 10 ביפרים מחולקים סתם כך לכוננים ומשלמים עליהם אחזקה, ביטוח ואחריות
או 5 כוננים עם ביפר וציוד שיכולים להגיש עזרה ראשונה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/6/2004 20:08 לינק ישיר 

ויטי ערב טוב.

ללא קשר לדיון המתנהל כאן.
אינני יודע אם כונן אתה, אך אם כן, כדאי שתרענן את זכרונך לגבי מכשיר הפאלס.
ישנם גם גורמים מכניים (למשל לכה על הציפורן) וגם גורמים פיזיולוגיים (למשל היפוולמיה והיפותרמיה)
שעשויים לתתקריאה שגויה שלילית ולמרות זאת האדם שלפנינו בריא כשור!!!
אל תמהר כ"כ לקבור אנשים!

(אגב היית בהשתלמות הכוננים?!)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2004 09:13 לינק ישיר 

א, בקשר לגולוקומטר ( מד סוכר ) מותר להשתמשש ואין שום בעיה , אנו בהצלה שרון מונים כיום כ 75 חברים ויש ל 50 חברים גלוקומטר ( תודה על כך ליו"ר המסור הרב משה עברון ) אני יכול להעיד , שהיו כמה אירועים שהצלתי חיים בעזרת הגלוקומטר , סתם הערת והארת אגב באיזור שרון גם בנתניה וגם בחדרה יש נט"ן אחד פעיל בכל משמרת , ולכן עם הנט"ן תפוס , בחשש להיפו הגלוקומטר יכול מאוד לעזור ,

ב , אצלנו מדברים קבוע בקשר בגל מד"א ,

ג , לי ב"ה יש לייפ פאק ( לפחות אני קבלתי אותו מהיו"ר שלנו ,

ד , בקשר למד סיטורציה , גם אני חושב שהוא לא כ"כ הכרחי ,

ה , בקשר להערה עדיף 5 כוננים עם ביפר וציוד , מאשר 10 רק עם ביפר , לתשומת ליבך במחיר של 10 ביפרים אפשר לקנות בקושי אמבו ואולי גם חמצן , אבל בטח שלא תיק שלם ובטח שלא 5 ,

6 , צודק WITTY בקשר לכפפות אכן זה הדבר הכי הכרחי , בעיקר לאישתי ,

נ.ב. היום בעז"ה אנחנו מתחילים ת' השתלמות ,



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/6/2004 09:39 לינק ישיר 

אביעד תעביר לי פרטים יותר מדויקים אני יטפל.... בעזהי"ת.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/6/2004 10:51 לינק ישיר 

לגבי 5 ביפפרים 5 כוננים
אל תקחו את המספרים שנתתי ותעשו מיזה צחוק
אני מתכוון לומר שחבל על הכסף למי שיש ביפר ואין לו מה לעשות איתו חוץ מלראות את האירועים

ולמי שנותן את הכפות לאשתו כניראה שהוא עבר את כל החיסונים והמונח בטיחות לא מדבר אליו , צריך להיזהר מאנשים כאלה כי מתי שהם יתנו שוק לחולה הם לא יגידו לסובבים אתכם להתרחק כי הם בטוחים בעצמם יתר על המידה

ולך atn_hertz לגבי מכשיר הפאלס אני מכיר את הבעיות שלו אבל מה בדיוק אתה מנסה לומר ?
אני כונן , עובד , פועל לפי הנוהלים
ועוד חצי שנה בערך בעז"ה כבר אקבל את ההסמכה לפראמדיק.

ובואו שניה אחת למען הסדר הטוב
לדעתי!
אני לא אומר אל תקנו מכשירים נוספים כי זה אסור
אני סה"כ מנסה להראות לכם שפשוט זה מיותר ואפשר להשקיע את הכסף הזה בדברים יותר הכרחיים לכונן
מי שרוצה להוסיף לעצמו את כל האיבזור גם הוא מיותר ? יבורך מפי עליון ,
רק בל נשכח את דברי חז"ל "כל המוסיף גורע"

יום טוב


תוקן על ידי - witty - 30/06/2004 10:57:53



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2004 22:59 לינק ישיר 

טוב נו... האשכול הזה מיום ליום נעשה יותר מעניין. איני אוהב לכתוב בפורום אלא רק לקרוא. בכל זאת לעיתים אני חש בצורך להגיב. בזמנו כבר כתבתי את דעתי אבל אכתוב אותה שוב. אין כל צורך לכונן בציוד כגון פאלס אוקסימטר ( מד סטורציה ) או מד סוכר. במידה ואתם מגיעים אל חולה אשר מתלונן שאינו חש בטוב, או לחילופין אינו נראה טוב תנו לו חמצן אין לזה שום חשיבות אם הסטורציה היא 65 או 87. החשוב הוא הטיפול. ונשאל שאלה: חולה מתלונן על חולשה, עייפות, בילבול הוא רדום, צבע הפנים שלו תקין והסטורציה היא 100% . האם בגלל זה הוא לא צריך לקבל חמצן ??? נהפוך הוא המקרה מאוד מתאים להרעלה של פחמן חד חמצני (CO). אבל במקרה כזה המכשיר רק יטעה אותכם , עליכם לדעת שבמקרה של הרעלת CO מד הסטורציה תמיד יראה קריאה גבוהה בגלל שיש רווי בדם אבל של CO והמכשיר לא יודע להבדיל, כנ"ל לגבי גלוקומטר, יש לכם חולה עם סימנים קליניים של היפו או היפר ? טפלו בו וזה ממש לא משנה מה המדד שהמכשיר מראה. נחזור רגע לשיעור הראשון בקורס פאראמדיקים "טפלו בחולה ולא במכשירים !!!"
הצעתי היא תסתפקו במה שבאמת צריך: קודם כל כפפות תיק אמבו חמצן ודפיברילטור חצי אוטומטי. בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2004 23:56 לינק ישיר 

למען החיים לילה טוב.
אני מעריך את רצונך לעזור לי אך לבושתי איני מזהה מי אתה, ולכן איני יכול לפנות אליך ישירות.
איני מעוניין להשאיר את פרטי מעל דפי הפורום, בכדי שתוכל לחזור אלי.
אם אתה יודע ששמי אביעד אז אתה בוודאי יודע מהי כתובתי בדואר האלקטרוני. (אני מניח שאתה מנהל בפורום זה!?)
אם בכל זאת טעיתי, כתוב לי כאן ונמצא דרך אחרת.
תודה מראש ולילה טוב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/7/2004 20:11 לינק ישיר 

תודה למיקי מאוס על הקורס המזורז שעברנו על הצלה שרון.
קיבלת לייפ פאק ממשה עברון לא ממד"א!!!!!!!!!!!!!!!
וביפר של משה עברון ולא מד"א!!!!!!!!!!!!!!!
ואת הקורס שלמדת עזרה ראשונה ארגן וממן משה עברון!!!!!!!
וה-50 מדי סוכר הם של ___ ______ !!!!!!!!!!!(צדקתי?).
אז למה מד"א?
כדי לתת להם בלבד?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/7/2004 03:26 לינק ישיר 

כי רק מי שהוסמך ע"י מד"א ועובד לפי הנוהלים רשאי להגיש עזרה ראשונה לחולים/נפגעים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/7/2004 04:26 לינק ישיר 

אביעד
שלח לי לתיבה האישית כאן בפורום.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רכישת ציוד חרום מוזלת?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.