"אדם בתוך שלולית של דם".........
אתמול בלילה התקבלה קריאה בשעה 1:00 לערך על אדם שוכב ברחוב שטראוס בירושלים בתוך שלולית של דם.
כוננים רבים מהאזור זרמו למקום ולחרדתם הבחינו באדם כבן 40 שהתאבד ע"י הצמדת אקדח לרקתו...
אמבולנס מד"א כשנהגו אשר ברגמן וצוות מתנדבי מד"א- הצלה יענקי גולדהבר ועוד, הגיעו למקום.
צוות נט"ן בראשות ד"ר ג'ייק קבע מוות .
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 24/06/2004 16:36:58
|
|